اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تا پایان سال 91؛

تمام مناطق دماوند گاز شهری خواهند داشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ارائه خدمات گاز شهری به تمامی نقاط واجد شرایط شهرستان دماوند تا پایان سال 91 خبر داد.

تمام مناطق دماوند گاز شهری خواهند داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یعقوبعلی حسینی‏نیا عصر امروز در آیین گشایش طرح گازرسانی روستای زان که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دماوند، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون تمام مناطق شهری و 30 ناحیه روستایی در شهرستان دماوند از نعمت گاز شهری برخوردار شده‏اند.
وی ادامه داد: این آمار با افتتاح طرح‏های گازرسانی مناطق روستایی زان و لومان به 32، اتمام طرح‏های در حال اجرای تمسیان، خرمده و کاجان به 35 و در پایان سال 91 به تکمیل پروژه‏های گازرسانی روستاهای واجد شرایط شهرستان دماوند خواهد انجامید.
حسینی‏نیا در تشریح روند اجرای طرح گازرسانی به زان و لومان خاطرنشان کرد: طرح گازرسانی به مناطق روستایی زان و لومان از سال 88 آغاز شده است و با تلاش‏های شبانه‏روزی فرماندار و نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان به بار نشست.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران ادامه داد: در این دو روستا، مقرر بود تا 17 هزار متر لوله‏گذاری صورت گیرد که به 21 هزار متر افزایش یافت.
وی ادامه داد: علاوه بر این، 4 هزار و 800 متر لوله‏های فلزی، یک ایستگاه 5 هزار مترمکعبی و واگذاری 390 علمک در این پروژه اجرایی می‏شود.
حسینی‏نیا در خصوص اعتبارات صرف شده در این طرح گفت: در این طرح خدماتی، 350 میلیون تومان به پیمانکار اجرایی پرداخت و دو برابر همین میزان اعتبار نیز جهت تهیه امور کالایی صرف شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: به عبارتی دیگر، مجموع اعتبار 900 میلیون تومانی پروژه گازرسانی به زان و لومان و 390 علمک واگذار شده، از اختصاص 3 میلیون و 200 هزار تومان به هر مشترک اهل این روستا خبر می‏دهد.
وی خواستار ادامه عملیات واگذاری علمک به مشترکان شد و افزود: خواسته شرکت گاز استان تهران، ادامه روند واگذاری علمک به منازل این منطقه روستایی است.
حسینی‏نیا ادامه داد: مشترکان نیز می‏توانند پس از تحویل علمک نسبت به شبکه‏گذاری داخلی منزل و اخذ سامانه‏های ثبت مصرف (کنتور) به اداره گاز شهر آبسرد مراجعه کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول