اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در شرق استان تهران؛

محصولات خوراکی حاوی عسل تولید می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از تولید محصولات خوراکی با استفاده از عسل در شرق استان تهران خبر داد.

محصولات خوراکی حاوی عسل تولید می‏شود
شاهرخ رامین در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: کارخانه‏ای مستقر در گردنه امین‏آباد جاده دماوند- فیروزکوه، اقدام به تولید محصولاتی حاوی عسل کرده است.
وی ادامه داد: مسئولان این واحد صنعتی برای تولید آب‏ میوه در عوض استفاده از قند معمول، از قند عسل سود برده‏اند.
رامین افزود: شاید قیمت تمام شده آب ‏میوه عسلی قدری گران‏تر از محصولات پیشین باشد؛ اما مصرف‏کنندگان باهوش ایرانی به‏ طور قطع سلامتی خود را به چند صد تومان کالای ارزان‏تر نخواهند فروخت.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محصولات برگرفته از عسل خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخی از نقاط جهان دارای مجتمع‏هایی مختص ارائه محصولات منشعب از عسل هستند.
وی تصریح کرد: در این مراکز محصولات گوناگون و بی‏شماری از مشتقات عسل نظیر شکلات، ژله، کپسول‏های درمانی، وسایل آرایشی، محصولات بهداشتی، پودر عسل، نوشیدنی‏های عسلی و ... تهیه، تولید و به مصرف‏کنندگان عرضه می‏شود.
رامین با اشاره به نمایشگاه آرایشی و بهداشتی تهران یادآور شد: در روزهای گذشته بازدیدی از نمایشگاه آرایشی و بهداشتی تهران داشتم.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نمایشگاه، تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی را تشویق به تولید محصولاتی با استفاده از عسل کردم.
وی تصریح کرد: تولیدکنندگان محصولات مختلف از عسل، مایل به تبلیغ محصولشان در شبکه‏های مختلف کشوری و رسانه‏های گروهی است.
رامین افزود: بدین‏ ترتیب از بار هزینه‏های تبلیغاتی این واحدهای صنعتی تا حد قابل توجهی کاسته خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم نهادینه شدن مصارف مداوم از عسل تاکید کرد.
وی تصریح کرد: باید فرهنگ استفاده محدود عسل در کشور همچون دیگر نقاط جهان تغییری عمده یابد.
رامین افزود: مقدمات ایجاد این تغییر بزرگ در نگرش را می‏توان در قالب برگزاری رویداد بزرگی همچون جشنواره عسل شهرستان دماوند فراهم ساخت.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مهم می‏تواند مقدمات ایجاد مرکز بزرگ تجارت عسل در دماوند را نیز فراهم کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول