اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از 24 تا 30 آبان؛

جشنواره بزرگ عسل در دماوند برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس از برگزاری جشنواره بزرگ عسل در دماوند خبر داد.

جشنواره بزرگ عسل در دماوند برگزار می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین بعد از ظهر امروز در نشست اتحادیه‏های صنفی شهرستان دماوند که با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان و روسای اصناف مختلف برگزار شد، اظهار کرد: حضور مردان اقتصادی شهرستان دماوند برای ارائه راهکارهایی مناسب به منظور برگزاری هر چه بهتر جشنواره عسل مایه مباهات است.
وی عسل را در ردیف برترین محصولات دماوند قرار داد و افزود: نشاندن عسل به عنوان یکی از برترین محصولات حوزه کشاورزی شهرستان دماوند بر تارک این خطه همواره از آرزوی‏های مردم محسوب می‏شد.
رامین ادامه داد: مشابه چنین حرکتی در خصوص سیب و برگزاری جشنواره فیلم کوتاهی با همین مضمون انجام شد و موجب استحصال نتایج شگرف از این رخداد فرهنگی، هنری و اقتصادی شد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توفیق در فستیوال سیب بر انگیزه‏های موجود افزود تا نمونه این رخداد ارزشمند فرهنگی بار دیگر با موضوع عسل تکرار شود.
وی دماوند را شهرستانی ثروتمند خواند و افزود: دماوند، گوشواره پایتخت و شهرستانی ثروتمند است که متاسفانه محرومیت‏های بسیاری در آن دیده می‏شود.
رامین ادامه داد: علل مختلفی را می‏توان پیرامون این فقر در شهرستان دماوند برشمرد؛ اما به هر ترتیب باید برای رفع این کاستی‏ها تلاشی وافر داشت.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ورود بخش‏های فرهنگی و اقتصادی به جشنواره عسل تاکید کرد.
وی ادامه داد: جهاد کشاورزی در حوزه کارشناسی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه توریسم، فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و اصناف شهرستان در حوزه اقتصادی می‏توانند هر یک به ‏نوبه خود سهمی عمده در این رویداد عظیم ایفا کنند.
رامین همزمانی آیین افتتاحیه جشنواره عسل را با عید غدیر‌خم به فال نیک گرفت و گفت: این جشنواره همزمان با عید سعید غدیرخم گشایش می‏یابد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حلاوت برگزاری جشنواره عسل دماوند با این عید بزرگ بیش از پیش به کام مردم این خطه و مهمانان آن شیرین می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول