اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بعد از ظهر امروز انجام شد؛

بازدید فرماندار کوهبنان از معدن زغالسنگ طغرالجرد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان از معدن زغال‌سنگ جنوبی بخش طغرالجرد بازدید کرد.

بازدید فرماندار کوهبنان از معدن زغالسنگ طغرالجرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در این بازدید اظهار داشت: وجود این معادن موجب شده تعدادی از جوانان جویای کار از استان‌ها و شهرستان‌های همجوار در طغرالجرد مشغول کار شوند.
وی بیان کرد: اما این عده باید بهترین لحظات عمر خود را در اعماق زمین با انجام کارهای سخت و طاقت‌فرسا سپری کنند و پاره‌ای از مواقع در اثر بروز حوادث معدنی دچار مصدومیت و معلولیت و یا پس از چند سال کار از لحاظ ریوی و تنفسی با مشکل مواجه شوند.
متقی بیان داشت: بسیاری از این کارگران به سن بازنشستگی نرسیده و یا از عمر کوتاهی برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: با توجه به این شرایط دشوار باید مسئولان شرکت زغال‌سنگ با مشارکت شهرداری‌ها نسبت به ایجاد پارک‌ها، مکان‌های شاد و مفرح اقدام کنند تا از این طریق بتوانند گوشه‌ای از مشکلات روحی و روانی کارگران و خانوده‌های آنها را برطرف کند.
متقی خاطرنشان کرد: با توجه به سفرهای استانی ریاست جمهوری شاهد حل بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مربوط به کارگران معادن هستیم، اما هنوز هم مسائل و مشکلاتی گریبانگیر آنهاست که توجه ویژه مسئولان را نیاز دارد.
وی گفت: با نظارت بیشتر دولت و بازرسان اداره کل شاهد ایمنی نسبی در معادن هستیم و این امر موجب شده در طول یک سال گذشته تلفات جانی در معادن نداشته باشیم.
به گزارش فارس، فرماندار کوهبنان در عمق 540 متری زمین از نزدیک با مشکلات و معضلات کارگران قرار گرفت و در زمینه رفع تعدادی از آنها قول مساعد داد.
همچنین فرماندار کوهبنان به اتفاق همراهان از روند پیشرفت گاز، پروژه‌های عمرانی و شهرسازی بخش طغرالجرد بازدید کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول