اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان‌و‌بلوچستان:

عرصه برای سرمایه‌گذاری در سیستان‌و‌بلوچستان تنگ شده است‌

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه ارائه چهره منفی از سیستان و بلوچستان عرصه را بر سرمایه‌گذاران و گردشگران تنگ کرده است.

عرصه برای سرمایه‌گذاری در سیستان‌و‌بلوچستان تنگ شده است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمود طالع‌زاری امروز در بازدید مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان از دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس اظهار کرد: سیستان و بلوچستان با وجود قابلیت‌ها و توانمندی‌های بیشمار در عرصه‌های مختلف آن‌طور که شایسته مردم فهمیم، صبور و مهمانواز این استان است، معرفی نشده است.
وی افزود: ظرفیت‌هایی چون اکوتوریسم، آثار میراث فرهنگی متعدد با پیشینه چند‌ هزار ساله، ترانزیت‌، مرز و‌... همگی می‌تواند در صورت برنامه‌ریزی مطلوب منطقه را متحول کند.
سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان ‌و بلوچستان گفت: در این راستا خبرگزاری فارس به عنوان رسانه مطرح کشوری همواره در راستای  وظایف خود در انعکاس توانایی‌ها و نکات برجسته، تلاش کرده است.
طالع‌زاری بیان کرد: ‌خدمات ارزنده نظام پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه طی دوران دولت نهم و دهم، ‌مثال‌زدنی است به گونه‌ای که راه‌اندازی راه آهن، خط لوله هفتم گاز، ترانزیت و ده‌ها طرح عمرانی و زیربنایی دیگر آینده‌ای روشن را در این منطقه به ارمغان آورده است.
‌وی تصریح کرد: خدمات دولت به ویژه در مناطق محروم  طعم تلخ ظلم ستمشاهی را زدوده و منطقه را به سمت شکوفای و آبادانی به پیش می‌برد.
سرپرست خبرگزاری فارس سیستان‌ و بلوچستان با اشاره اهمیت مسائل فرهنگی بیان کرد: در جوامع توسعه‌یافته مسائل فرهنگی به گونه‌ای دیده می‌شود که معیار سنجش در سایر حوزه‌ها هستند و ارتقای مسائل فرهنگی عمده‌ترین محور سنجش در این گونه جوامع است.
طالع‌زاری اضافه کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار و متعددی است که باید با نیازسنجی، زمینه ارتقای آن فراهم شود.
وی ادامه داد: خبرگزاری فارس با دارا بودن سرپرستی در تمامی استان‌های کشور نقش بسزایی در انعکاس رویدادهای مختلف کشور ایفا می‌کند بگونه‌ای که سهم گروه استان‌ها از این مهم بالغ بر 50 درصد از اخبار خبرگزاری است.
سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان ‌و بلوچستان گفت: هم‌اکنون مطالب این خبرگزاری به زبا‌‌ن‌های ترکی، عربی و انگلیسی برای استفاده مردم سایر نقاط دنیا فراهم شده‌ و‌ اخبار آن در بیشتر نقاط جهان مورد استناد قرار می‌گیرد.
طالع زاری افزود: پیروی از ولایت فقیه، قانون اساسی و فصل‌الخطاب قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری از جمله مسائلی است که خبرگزاری فارس همواره به آن تاکید داشته و دارد و آنها را سرلوحه کار خود قرار داده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول