اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

ایرانشهر در آستانه تحول و سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: شهرستان ایرانشهر در آستانه تحول و سرمایه‌گذاری است و باید مسئولان شهرستان با ترویج و تبلیغ تلاش کنند سرمایه‌گذاری به شکل طایفه‌ای انجام شود.

ایرانشهر در آستانه تحول و سرمایه‌گذاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان ایرانشهر در گذشته یکی از شهرستان‌های چالش‌پذیر استان بوده و امروز به یک شهر مطمئن تبدیل شده و این مهم در پرتو تلاش دستگاه‌های اجرایی میسر شده است.
وی بیان کرد: ایرانشهر در سال‌های اخیر رتبه‌های برتر را در زمینه‌های مختلف کسب کرده و انتظار داریم با تبیین حوزه کاری، اجرایی و چشم‌اندازهای منطقی ایرانشهر در استان و کشور الگو شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان خاطرنشان کرد: ایرانشهر جوان‌ترین شهر کشور است و جوان‌ترین شهرستان کشور نیازمند کارهای زیربنایی، تحول‌آفرین‌ و با کیفیت و سرعت بالا است.
فرماندار ایرانشهر نیز گفت: مسئولان حوزه شهرستان ایرانشهر با تمام توان و با تمام وجود در اجرای بهینه خدمات به مردم تلاش می‌کنند.
رحمدل بامری بیان کرد: مسئولان در بخش‌های مختلف علمی و دانشگاهی، روحانیون و مسئولان حوزه اجرایی و اعضای شورای تامین تلاش و توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته‌ و موفقیت‌های بسیار خوبی هم در این زمینه کسب کرده‌اند.
وی ادامه داد: گروهک‌های تروریستی و معاند نظام اقدامات خرابکارانه و ننگین را در ‌بیشتر نقاط این استان انجام داده‌اند اما تاکنون در شهرستان ایرانشهر نتوانسته‌اند این توطئه‌ها را پیاده کنند.
فرماندار ایرانشهر خاطرنشان کرد: این موضوع در گروه تلاش شبانه‌روزی مجموعه شورای تامین شهرستان و همکاری و همراهی مردم بوده است.
وی با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان گفت: با تزریق 7 میلیارد تومان اعتبار به ندامتگاه ایرانشهر به زودی شاهد اتمام عملیات اجرایی و بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.
وی از تصویب اردوگاه بازپروری ایرانشهر خبر داد و عنوان کرد: اردوگاه بازپروری ایرانشهر تنها مرکز بازپروری مستقل در کل کشور است که با پیگیری‌های شورای تامین شهرستان در سفر وزیر کشور به استان استقرار این مرکز در ایرانشهر تصویب شد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.
بامری گفت: راه‌اندازی این پروژه نقش بسیار مهمی در مسایل امنیتی، بهداشتی و اجتماعی خواهد داشت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول