اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه اهر:

کمک به اشتغال بزرگ‌ترین خدمت به مردم و نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر کمک به امر اشتغال و سرمایه‌گذاری و تلاش برای رفع معضل بیکاری را بزرگ‌ترین خدمت به نظام و انقلاب ذکر کرد.

کمک به اشتغال بزرگ‌ترین خدمت به مردم و نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اهر اظهار کرد: کمک به امر اشتغال و حل گرهی از مشکلات مردم یک نوع عبادت است.
وی تأکید کرد: در این شهرستان همه مسئولان با همراهی و همکاری مردم در سال جهاد اقتصادی اراده کرده‌اند که منویات مقام معظم رهبری را در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری در این شهرستان عملیاتی کنند.
امام جمعه اهر گفت: همه ما وظیفه داریم به نحوی شایسته سرمایه‌گذاران را همراهی کرده و دغدغه‌های فکری آنها را با تأمین امنیت و تسریع در ارائه خدمات به آنها رفع کنیم.
وی، همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را فرصتی مناسب و مغتنم برای شناخت قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه ارسباران و اهر ذکر کرد و افزود: با وجود این قابلیت‌ها این منطقه زیبا و مستعد به علت عدم شناخت سرمایه‌گذاران از منطقه ناشناخته مانده که امیدواریم این همایش فرصتی مناسب را برای شناخت قابلیت‌ها منطقه فراهم کند.
امام جمعه اهر، افزود: با هماهنگی و تعاملی که بین مسئولان شهرستان وجود دارد، تمام زیرساخت‌ها و امنیت لازم برای سرمایه‌گذاران فراهم است که امیدواریم به برکت حضور سرمایه‌گذاران این همایش منجر به سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار در منطقه شود.
وی، از بانیان این همایش به خصوص از فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی اهر که با برگزاری باشکوه این همایش زمینه حضور جمعی از همشهریان و هم استانی‌ها و سرمایه‌گذاران را در شهر تاریخی، فرهنگی اهر فراهم کرده‌اند، قدردانی کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول