اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی کرج خبر داد:

راه‌اندازی نخستین کارخانه آسفالت‌سازی کرج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از راه‌اندازی نخستین کارخانه آسفالت‌سازی این شهرستان طی 10 روز آینده خبر داد.

راه‌اندازی نخستین کارخانه آسفالت‌سازی کرج
سیف‌الدین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از برنامه‌های عمرانی خوبی که در شهرداری کرج با جدیت پیگیری می‌شد، احداث یک کارخانه مستقل برای تولید آسفالت در این شهرستان بود.
وی افزود: علت انجام این پروژه بی‌نیاز کردن استان البرز از واردات آسفالت بود و در تلاش هستیم تا بخش مهمی از نیاز کشور به این محصول را نیز در آینده نزدیک برآورده کنیم.
این مسئول در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه راه‌اندازی کارخانه فوق چه زمانی تکمیل می‌شود، گفت: احداث چنین مجموعه بزرگی به طور قطع کار آسانی نبوده و پروسه طولانی را طلب می‌کند.
جعفری ادامه داد: خوشبختانه با جدیتی که برای نهایی شدن این پروژه عمرانی در مدیریت شهری کرج وجود داشت، کارها بر اساس برنامه‌ریزی انجام و حداکثر تا 10 روز آینده فعالیت این مجموعه آغاز خواهد شد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تمام قسمت‌های کارخانه آسفالت کرج تکمیل شده و کارشناسان و متخصصان در حال آزمایش‌های نهایی برای آغاز فعالیت آن هستند.
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی کرج خاطرنشان کرد: بر اساس قراردادی‌ هم که با شرکت سازنده سوئیسی داشتیم، کارشناسان این شرکت در این هفته به ایران آمده و مشغول آخرین تست‌های فنی هستند.

* صرفه‌جویی در مصرف ارز با راه‌اندازی کارخانه آسفالت کرج
جعفری افزود: آخرین توافقات با شرکت سازنده به این صورت است که حداکثر تا 10 روز دیگر فعالیت آزمایشی کارخانه آسفالت کرج آغاز و با اتمام تست‌های آزمایشی، این کارخانه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار کرج مبنی بر اینکه ظرفیت تولید آسفالت این کارخانه تا چه اندازه پیش‌بینی می‌شود، گفت: در زمان فعالیت رسمی این مجموعه توانایی و ظرفیت تولید بیش از 200 آسفالت در هر ساعت وجود دارد.
جعفری در پایان تاکید کرد: یکی از امتیازات منحصر به فرد این کارخانه، تولید آسفالت مرغوب است که امیدواریم با تکمیل مراحل اجرای کار، به زودی بخش مهمی از نیاز کشور به آسفالت تامین و در مصرف ارز صرفه‌جویی چشم‌گیری صورت گیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول