اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار زنجان:

تخلفات انتخاباتی به صورت قانونی پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان با بیان اینکه از هرگونه فعالیت انتخاباتی که قبل از آغاز رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی انجام گیرد جلوگیری می‌شود، گفت: تخلفات انتخاباتی به صورت قانونی پیگیری می‌شود.

تخلفات انتخاباتی به صورت قانونی پیگیری می‌شود
عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: از هرگونه فعالیت انتخاباتی که قبل از آغاز رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی انجام گیرد جلوگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه انتخابات استان طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده جلو می‌رود، تصریح کرد: تقویم انتخابات کاملا مشخص است و برنامه‌ریزی‌های زنجان نیز در این راستا صورت می‌گیرد.
فرماندار زنجان یادآور شد: همه فعالیت‌های انتخابات استان بر اساس قانون پیگیری می‌شود و همه افراد و احزاب شرکت‌کننده در انتخابت مجلس شورای اسلامی باید قانون انتخابات و تقویم انتخابات پیگیری کنند در غیر این صورت از فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه همه اسناد و مدارک مربوط به تخلفات جمع‌آوری شده و از نظر قانونی مورد پیگیری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: تخلفات انتخاباتی به صورت قانونی پیگیری می‌شود.
راشاد بر لزوم مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم استان در انتخابات چشمگیر بوده و برنامه‌های استان را پیگیری می‌کنند.
وی یادآور شد: نقش مردم در انتخابات و شور انتخاباتی بسیار مهم است و اگر میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد موجب انتخابی پرشور می‌شود.
فرماندار زنجان از رسانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و صدا و سیما خواست تا در راستای برگزاری مطلوب انتخابات مجلس فعالیت‌های خود را در راستای جذب مشارکت مردم به کار گیرند.
وی گفت: انتخابات یکی از شاخص‌های ماموریت و مشروعیت نظام است و از این نظر حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه مردم در صحنه حائز اهمیت خاص است.
راشاد با بیان اینکه حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات دهم نشان از مردم سالاری واقعی در کشور است، بیان کرد: بعد از انتخابات سال 59 انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در 22 خرداد سال 88 بالاترین میزان مشارکت مردمی را در ایران به خود اختصاص داده است.
فرماندار زنجان با بیان اینکه هم اکنون این وظیفه مسئولان است که در خدمتگزاری بیشتر به مردم تلاش کنند، افزود: مسئولان استانی باید برای برطرف شدن مشکلات مردم تلاش شود.
وی با بیان اینکه مردم فهمیم استان مشارکت حداکثری خود را در انتخابات دهم ریاست جمهوری به نمایش گذاشتند، ادامه داد: مردم استان با مشارکت 92 درصدی خود در انتخابات دهم بار دیگر حضور فعالانه خود را اعلام کردند.
راشاد با بیان اینکه انتخابات دهم ریاست جمهوری در زنجان به دور از هرگونه تخلف انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: انتخابات دهم در امنیت کامل و بدون هیچ گونه گزارش تخلفی برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول