اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار خوزستان:

استکبار جهانی در بدترین شرایط قرار دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: دشمن و استکبار جهانی در بدترین شرایط خود قرار دارد.

استکبار جهانی در بدترین شرایط قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ سید جعفر حجازی ظهر امروز در همایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در محل تالار آفتاب اهواز اظهار داشت: دشمن و استکبار جهانی در بدترین شرایط خود قرار دارد و مشکلات درونی‌اش او را به سمت و سویی برده که همچون ماری زخم خورده، بسیار خطرناک است.
وی با بیان اینکه استکبار وضع خوبی ندارد و برای نجات خود از تمام ظرفیت‌هایش استفاده می‌کند، افزود: نخستین گامی که دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران برمی دارد این است که دین را از مردم بگیرد.
حجازی با بیان اینکه تا زمانی که مردم و اسلام پشتوانه دین است، دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند بکنند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران نفوذ خود را پراکنده کرده است که مفهوم آن بیداری 99درصدی کشورهای غربی است که این امر موجب نگرانی آنها شده است.
استاندار خوزستان بیان کرد:‌ استکبار می‌داند که اگر این موج بیداری همگانی شود چیزی برای آنها باقی نمی‌ماند به این دلیل در حال افزایش مراکز رسانه‌ای و تبلیغاتی خود است تا پایه‌های دینی ما را تضعیف کند.
وی بیان کرد: تضعیف پایه‌های حکومت و جدایی دین از سیاست و نیز تضعیف پیوند نسل جوان با ولایت و رهبری از جمله برنامه‌ها و رویکردهای دشمنان است.
عالیِ‌ترین مقام دولت در استان خوزستان ادامه داد: صیانت از دین از جمله برنامه‌های کانون‌ها و مساجد است که مجموعه دولت وظیفه دارد در بسته فرهنگی نیاز کانون‌ها را تامین کند و مساجد و پایگاه‌ها را توسعه دهد و زمینه حضور مردم را در آنها فراهم کند.
حجازی خاطرنشان کرد: با رعایت موازین اسلامی باید تنوع را در برنامه‌های کانون‌ها و مساجد افزایش دهیم تا زمینه جذب اقشار مختلف به ویژه جوانان فراهم شود.
 در همایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان که امروز با یک ساعت و نیم تاخیر در تالار آفتاب اهواز برگزار شد، 523 مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و نیز هیئت اعزامی از سوی ستاد عالی مساجد کشور حضور داشتند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول