اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در خراسان رضوی؛

کانون فرهنگی مساجد به 2 هزار کانون افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی گفت: یک هزار و 100 کانون در این استان فعال هستند که در سال آینده به دو هزار کانون افزایش می‌یابد.

کانون فرهنگی مساجد به 2 هزار کانون افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدحسین عبداللهی ظهر امروز در مراسم تحویل وسایل حمایتی 41 کانون فرهنگی و هنری مساجد نیشابور در مسجد امیرالمومنین (ع) شیرزاد این شهرستان، اظهار داشت: باید کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه مبارزه با تهاجمات دشمن و نبض فعالیت‌های فرهنگی و بازوان خوبی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های مردمی و وجود مساجد در کانون‌ها استفاده شود، گفت: دبیرخانه کانون فقط کار اداره کردن و حمایت و نظارت را دارد.
دبیر ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی تصریح کرد: توسعه کیفی کانون‌ها باید انجام گیرد و در حوزه کمی و حمایت هیچ مشکلی در استان وجود ندارد.
دبیر ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی تاسیس دبیرخانه کانون‌ها در شهرستان‌ها را بسیار خوب و موثر دانست و گفت: اعتبارات خوبی برای موضوعات مساجد، قرآن و عترت از سوی مجلس و دولت اختصاص یافته است.
وی خواستار اجرایی شدن ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری در نیشابور شد.
دبیر ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی گفت: امسال دو میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز 850 کانون جدید در خراسان رضوی جذب شد.
وی تاکید کرد: باید دو میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار دیگر تخصیص یافته به کانون‌های استان را نیز جذب کنیم.
عبداللهی تعمیر و تجهیز کانون‌های مساجد و فعالیت‌های محوری این کانون‌ها را مهم دانست و تصریح کرد: در صورت درخواست آماده‌ایم برای تمام مساجد نیشابور، کانون فرهنگی و هنری تاسیس و آن را تجهیز کنیم.
در ادامه دبیر ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری نیشابور گفت: 41 کانون تازه تاسیس در نیشابور با اعتبار 120 میلیون تومان تجهیز شدند.
حجت‌الاسلام هادی حسین‌آبادی از اهدا کتاب به این 41 کانون تازه تاسیس در آینده نزدیک خبر داد.  
وی افزود: وسایل سخت‌افزاری، کتابخانه، میز مطالعه، صندلی، قفسه کتاب و تجهیزات اداری، رایانه‌ای، گرمایشی و سرمایشی از جمله امکانات اهدایی به این کانون‌ها بوده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول