اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور خبر داد:

افزایش کانون‌های مساجد به ۱۳ هزار باب

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور گفت: تا پایان سال جاری تعداد کانون فرهنگی هنری در سطح کشور به ۱۳ هزار باب افزایش می یابد.

افزایش کانون‌های مساجد به ۱۳ هزار باب
محمدرضا جعفری ظهر  امروز در حاشیه همایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در محل تالار آفتاب اهواز، ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت:‌ کانون‌های مساجد یکی از اصلی ترین مراکز دینی و الگویی برای تبیین مفاهیم انقلابی هستند.
وی بر ضرورت نقش آفرینی کانون‌های مساجد تأکید کرد و گفت: کادرسازی برای تداوم و حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی باید توسط اعضای کانون‌های مساجد انجام شود.
جعفری با بیان اینکه تا پایان سال جاری تعداد کانون فرهنگی هنری در سطح کشور به ۱۳ هزار باب ارتقا پیدا می‌کند، به راهکار اساسی در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مساجد و کانون‌ها اشاره کرد و افزود: حضور جدی و دائمی در مساجد و اجرای برنامه‌های قرآنی و بحث‌هایی که بتوان جوانان را با سیره و سنت ائمه اطهار (ع) آشنا کنیم از جمله این راهکارهاست.
 وی هدف از سفر به خوزستان را قدردانی از زحمات جوانان مسجدی در کانون‌ها، مدیران و اعضای کانون‌های مساجد بیان کرد و گفت: نظارت بر فعالیت‌های مخلصانه، ارزشمند و اثرگذار کانون‌ها، دیدار با مسئولان عالی رتبه استان، تبادل نظر در خصوص چگونگی فعالیت‌ها در سطح کشور، معرفی فرصت‌ها، نقاط مثبت، توانمندی و ظرفیت‌ها کانون‌های مساجد از جمله اهداف سفر به خوزستان است.
 جعفری، با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری در سطح کشور، تصریح کرد: این جشنواره‌ها با هدف فضاسازی و شناسایی افراد مستعد در زمینه‌های هنری و تقویت، ظهور و بروز استعداد‌ها ویژه اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.
سفر هیئت اعزامی از سوی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، طی دو روز حضور در استان خوزستان، شامل بازدید تعدادی از کانون‌های مساجد، شرکت در همایش بزرگ مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول