اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد؛

ایجاد ۱۲۵ فضای فرهنگی، ورزشی و تفریحی در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 با اشاره به پیشرفت‌های این منطقه در توسعه سرانه‌های فرهنگی و ورزشی گفت: جنوب تهران دارای 125 فضای فرهنگی، ورزشی و تفریحی می‌شود.

ایجاد ۱۲۵ فضای فرهنگی، ورزشی و تفریحی در جنوب تهران
مجتبی یزدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران به جهش شهرداری منطقه 15 در ایجاد و توسعه سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی اشاره کرد و اظهار داشت: تا پایان امسال با تکمیل پروژه‌های در حال احداث، منطقه دارای 125 فضای فرهنگی، ورزشی و تفریحی می‌شود که از این منظر مقام نخست را در سطح مناطق 22 گانه دارد.
شهردار منطقه 15 افزود: از زمان قبول مسئولیت در این منطقه با توجه به کمبود سرانه‌های فرهنگی و ورزشی و تفریحی در محلات بیست‌گانه و اینکه اصلی‌ترین مطالبه شهروندان از مدیریت شهری به این امر اختصاص داشت، توسعه این مراکز را در سطح محلات منطقه در دستور کار قرار دادیم و در حال حاضر توسعه جهشی در این زمینه به وجود آمده و منطقه گام بلندی را در راستای کاهش فاصله مناطق جنوبی و شمالی برداشته است. 
وی در تشریح آخرین وضعیت توسعه مراکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی خاطرنشان کرد: 13 مورد سرای محله فعال، هفت مورد سرای محله در حال احداث، راه‌اندازی 15 کتابخانه عمومی، احداث و راه‌اندازی خانه شهید با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راه‌اندازی پنج مرکز مهارت آموزی کوثر به منظور ارتقای سطح اقتصادی زندگی زنان سرپرست خانوار، راه‌اندازی 20 خانه کار آفرینی در راستای ارتقای سطح فرهنگ کار آفرینی و توسعه اقتصاد منطقه از جمله اقدامات اجرایی در این زمینه است.
یزدانی عنوان کرد: 15 مجموعه ورزشی فعال چند منظوره و دو مجموعه در حال احداث، شش مجموعه ورزشی الزهرای بانوان، احداث و راه‌اندازی خانه کشتی، پنج استخر و سونا، ایجاد سه پیست دوچرخه سواری، تبدیل ساختمان‌های سابق تاکسیرانی تهران به مراکز فرهنگی و ورزشی، راه اندازی مرکز فراموز، باشگاه چاقی، مرکز تن آرام، 14 خانه اسباب بازی و 22 خانه سلامت، راه‌اندازی سینمای پامچال و سینمای چهار بعدی، ایجاد 58 ایستگاه تندرستی، احداث و راه‌اندازی 45 زمین چمن مصنوعی فوتبال از مهم‌ترین فعالیت‌های این منطقه در راستای توسعه این سرانه‌ها بوده که اجرا شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول