اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

عرضه مستقیم کالا نقش مهمی در تنظیم بازار دارد

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: برپایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نقش مهمی در تنظیم بازار مصرف برای مصرف‌کنندگان دارد.

عرضه مستقیم کالا نقش مهمی در تنظیم بازار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، کرم‌رضا پیریایی‌ در نشست ستاد تنظیم بازار نهاوند با بیان این که برپایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نقش مهمی در تنظیم بازار مصرف برای مصرف‌کنندگان دارد، اظهار کرد: برای ایجاد نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های بهاره، پاییزه و‌... حتماً باید نسبت به خواسته مردم و مشتریان احترام گذاشت.
وی با تأکید بر اینکه نباید در این مراکز عمدتاً از کالاهای خارجی استفاده کرد، افزود: ترجیحاً اگر از کالاهای تولید داخل استان در این نمایشگاه‌ها استفاده شود علاوه بر احترام به حقوق تولیدکنندگان، موجب رونق در کسب و کار تولیدکنندگان نیز می‌شود و مصرف‌کنندگان هم با انواع مواد تولیدی داخل استان بیشتر آشنا می‌شوند.
استاندار همدان با اشاره به اختصاص یارانه ویژه برای خرید نان توسط دولت، بر رعایت کیفیت و کمیت پخت نان توسط نانوایان تأکید و تصریح کرد: باید فضای رقابتی بین نانوایان ایجاد کرد و حق انتخاب برای خرید و تهیه نان مرغوب به مردم داده شود.
فرماندار نهاوند نیز از ایجاد گروه‌های ویژه بازرسی برای سرکشی و بازدید سرزده به همه مغازه‌ها در سطح شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: با متخلفانی که نسبت به رعایت قیمت مصوب و درج قیمت روی کالا اقدام نکنند به شدت برخورد می‌شود.
اسماعیل زارعی‌کوشا از فعالیت 25 اتحادیه صنفی با حدود 5 هزار نفر عضو این اتحادیه‌ها در نهاوند خبر داد و خاطرنشان کرد: اصناف نهاوند همواره در خرید و فروش کالا انصاف و مشتری‌مداری را رعایت کرده و می‌کنند تا جایی که همواره در جلسات کمیسیون تعزیرات بر تشویق آنها اقدام می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول