اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره بازرگانی آمل خبر داد:

آمادگی چهار صنف برای خروج از محدوده شهری آمل/ مسئولان همکاری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل از آمادگی چهار صنف برای خروج از محدوده شهری آمل خبر داد.

آمادگی چهار صنف برای خروج از محدوده شهری آمل/ مسئولان همکاری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عباسعلی زمانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی خروج اصناف با اشاره به اینکه طرح خروج اصناف آلاینده از محدوده شهری در سال 87 تصویب و ابلاغ شده، اظهار داشت: ایجاد مجتمع‌های صنفی که در قانون اصناف نیز به آن اشاره شده نیز در همین راستا است.
وی با بیان اینکه آمل به دلیل بافت قدیمی در گذشته آنقدر وسیع نبود که وجود اصناف برای آن درد سرساز شود، گفت: با گسترش محدوده شهری، واحدهای صنفی بزرگ در محدوده شهری قرار گرفتند.
زمانی با اعلام اینکه امروز با قرار گرفتن این صنوف در قلب شهر و آلاینده بودن آنها، به استناد قانون باید از شهر خارج شوند، ابراز داشت: این جابه‌جایی به یکباره نمی‌تواند صورت گیرد و نیازمند آن است که تمامی دستگاه‌ها زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از این صنوف در ایجاد نابسامانی و نازیبایی ورودی شهرها نیز تاثیر گذاشته است، خاطرنشان کرد: با خروج این صنوف از شهرها، چهره‌ها زیباتری به شهر داده می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی آمل با بیان اینکه هم اکنون چهار صنف برای خروج از شهر اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: این اصناف با درآمد خود اقدام به خرید زمین کرده‌اند.
به گفته وی با آمادگی این اصناف، دستگاه‌های اجرایی نیز باید در زمینه پاسخ به استعلام‌ها و عوارض کمک‌های بیشتری به این طرح داشته باشند.
زمانی با اشاره به اینکه بنکداران، برنج‌فروشان، کامیون‌داران و جوشکاران برای خروج از شهر آماده هستند، اذعان داشت: با توجه به اعتراضات مردمی که به دلیل وجود سروصدای این صنوف ایجاد می‌شود انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.
انتهای‌پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول