اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور 25 کارشناس از 12 کشور دنیا در چالوس؛

دبیرخانه LFCC (کشورهای با پوشش کم جنگلی) آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: ساختمان دبیرخانه فرایند تهران کشورهای با پوشش کم جنگلی در معاونت مناطق مرطوب و نیمه مرطوب سازمان جنگل‌ها و مراتع با حضور 25 کارشناس از 12 کشور عضو LFCC و سه کارشناس آمریکایی UNDP رسما کار خود را در چالوس آغاز کرد.

دبیرخانه LFCC (کشورهای با پوشش کم جنگلی) آغاز به‌کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، معاون مناطق مرطوب و نیمه مرطوب سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری صبح امروز در مراسم آغاز به کار این دبیرخانه در مورد اهداف این دبیرخانه گفت: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، حمایت مالی و فنی از پروژه‌های مدیریتی کشورهای با پوشش کم جنگلی به منظور ارتقای سطح کمی و توسعه جنگل‌ها از جمله اهداف این اتحادیه است.
علی اوسط منتظری همچنین برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی بین‌المللی را از جمله برنامه‌های این اتحادیه ذکر کرد و اظهار داشت: در اجلاس بین‌المللی که از دوشنبه در تهران آغاز به کار می‌کند توسعه جنگل 63 کشور که شرایط پوششی زیر 10 درصد دارد مورد بررسی قرار گرفت.
معاون مناطق مرطوب و نیمه مرطوب سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری بیان داشت: این اجلاس با هدف ساماندهی و تامین منابع مالی کشورهای عضو آغاز به کار می‌کند.
در ادامه کارشناسان این اتحادیه از مرکز آموزشی سازمان جنگل‌ها در کلارآباد بازدید کردند.
به گزارش فارس؛ هدف از بازدید این کارشناسان از جنگل‌های شمال کشور توجه به موقعیت خاص ژنتیکی این جنگل‌ها بوده است.
نتایج این بازدید در اجلاس کشورهای کم پوشش جنگلی مطرح و بررسی می‌شود و امید آن می‌رود مرکز کلارآباد به عنوان یک مرکز بین‌المللی برای برگزاری کارگاه‌های بین‌المللی تجهیز شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول