اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا لحظاتی دیگر در رشت؛

سردار جنگل میزبان هواداران داماش و پرسپولیس است

خبرگزاری فارس: ورزشگاه 15 هزار نفری سردار جنگل رشت میزبان هواداران دو تیم فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران است.

سردار جنگل میزبان هواداران داماش و پرسپولیس است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در حالی که اعلام شده بود از ساعت 12 ظهر امروز 50 دستگاه اتوبوس سرویس‌دهی به هواداران دو تیم داماش و پرسپولیس را انجام می‌دهند ولی تعداد کمی از اتوبوس‌ها در میدان انتظام رشت حضور یافتند.
هواداران دو تیم مذکور که خود را برای رفتن به ورزشگاه سردار جنگل رشت آماده کرده بودند سوار اتوبوس‌های حاضر شدند که از هر نفر 200 تومان بابت کرایه گرفته شد.
یک دستگاه اتوبوس حامل هواداران دو تیم در بین راه قبل از رسیدن به ورزشگاه سردار جنگل رشت خاموش کرد و راننده اظهار داشت که به دلیل تمام شدن آب رادیاتور و روشن کردن بخاری، اتوبوس خاموش شده است.
ورزشگاه 15 هزار نفری سردار جنگل رشت به تدریج از حضور تماشاگران پر می‌شود و اتوبوس‌ها یکی از پس دیگری با خالی کردن مسافران خود به جایگاه نخست برمی‌گردند تا بقیه هواداران را به ورزشگاه بیاورند.
هواداران داخل ورزشگاه پس از استقرار در جایگاه‌های خود، به تشویق تیم‌های مورد علاقه خود می‌پردازند و با شور و هیجان در سرمای رشت انتظار حضور بازیکنان هستند.
ورزشگاه فوتبال سردار جنگل رشت با چمن طبیعی در حومه شهر رشت قرار دارد و فاصله بسیار زیاد از مرکز شهر رشت، نبود راه‌های ارتباطی مناسب و ... از جمله مشکلات این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات ورزشی است.
به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، بعد از ظهر امروز از ساعت 15.30 دقیقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می‌روند. 
داوری این مسابقه را محسن ترکی با کمک‌های حسن کامرانی‌فر و بابک داوری به‌عهده دارند و حسین زرگردآور داور چهارم این بازی است.
تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 15 امتیاز در رده هشتم و پرسپولیس تهران با کسب 13 امتیاز در رده 11 جدول 18 تیمی لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس قرار دارند.
در حال حاضر هوای رشت بسیار سرد و زمستانی و بارانی است و هواداران علاقه‌مند دو تیم داماش و پرسپولیس با چترهای بالای سر مشتاقانه در انتظار آغاز مسابقه هستند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول