اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خبر داد:

برگزاری نشست اتحادیه دانشگاه‌های ساحلی در خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های اتحادیه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری نشست اتحادیه دانشگاه‌های ساحلی در خرمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، مسعود صدری‌نسب اظهار داشت: این نشست با حضور اعضا اتحادیه دانشگاه‌های و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی برگزار شد.
 وی با بیان اینکه در این نشست پیش نویس آیین‌نامه داخلی هر یک از کارگروه‌ها تهیه شد، افزود: آیین نامه مذکور به منظور تصویب به شورای عالی اتحادیه که در اواخر آذرماه امسال در دانشگاه بوشهر برگزار می‌شود ارائه خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در ادامه خاطرنشان کرد: پس از آنکه آیین نامه کارگروه‌ها در شورای عالی اتحادیه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ساحلی به تصویب نهایی رسید به روسای کارگروه‌ها ابلاغ خواهد شد.
صدری نسب با بیان اینکه اتحادیه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی متشکل از کارگروه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهش و فناوری، مالی و پشتیبانی و کارگروه روابط عمومی و امور بین‌الملل است افزود: راه‌اندازی رشته‌های مشترک با همکاری دانشگاه‌ها، گسترش همکاری‌ها، برگزاری سمینارهای مشترک و افزایش رشته‌های مقطع تحصیلات تکمیلی از برنامه‌های این کارگروه‌ها خواهد بود.
 اتحادیه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی کشور در سال 1386 تاسیس شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول