اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه آزاد واحد طارم:

برخی با گسترش دانشگاه آزاد مخالفند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد طارم گفت: برخی از مسئولان با گسترش دانشگاه آزاد مخالفت دارند.

برخی با گسترش دانشگاه آزاد مخالفند
نقی کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان در مورد زمان آغاز به کار دانشگاه آزاد طارم اظهار داشت: از زمانی که دولت نهم و دهم آغاز به کار کرده با گسترش دانشگاه آزاد مخالفت شده است.
وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده بود دانشگاه آزاد واحد طارم از آغاز سال تحصیلی جاری آغاز به فعالیت کرده و اقدام به پذیرش دانشجو کند‌.
رئیس دانشگاه آزاد واحد طارم با بیان اینکه این دانشگاه از آغاز سال‌جاری هیچ دانشجویی در دانشگاه نپذیرفته است، ادامه داد: هنوز مجوز‌های لازم به منظور آغاز به کار این دانشگاه ابلاغ نشده است. هنوز وزارت علوم مجوزی مبنی بر آغاز به کار این دانشگاه نداده است.
کمالی با بیان اینکه نه وزارت علوم و نه دانشگاه آزاد طارم هیچ مشکلی در راستای آغاز به فعالیت این دانشگاه ندارند، افزود: پس از آغاز به فعالیت دولت نهم و دهم با گسترش دانشگاه آزاد مخالفت شده است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان‌ ذی‌ربط شرایط بسیاری برای آغاز به فعالیت این دانشگاه قرار داده‌اند، تصریح کرد: با وجود فراهم شدن شرایط لازم از سوی مسئولان این دانشگاه هنوز هم این دانشگاه موفق نشده است فعالیت خود را آغاز کند.
رئیس دانشگاه آزاد واحد طارم در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که این دانشگاه از چه زمانی آغاز به کار می‌کند، اضافه کرد: به احتمال 90 درصد از بهمن‌ماه این دانشگاه آغاز به کار می‌کند، ولی هنوز هم مشخص نیست که این کار اجرایی شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول