اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار فرون‌آباد:

حراست نهادی مهم در حفظ ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به اهمیت حراست گفت: حراست نهادی مهم در حفظ و حراست از ارزش‌ها و اخلاقیات است.

حراست نهادی مهم در حفظ ارزش‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز علی بند علیان در مراسم معارفه سرپرست جدید حراست شهرداری فرون‌آباد اظهار داشت: حراست نهادی مهم در حفظ و حراست از ارزش‌ها و اخلاقیات است.
وی در ادامه بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر حراست با مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: تغییر و تحول در سطح مدیران لازم و زمینه شکوفایی را فراهم می‌کند و شخص با تجارب و انگیزه جدید در خدمت شهروندان است.
شهردار فرون آباد با بیان اینکه وظایف شهرداری‌ها در مقایسه با دیگر ادارات بسیار گسترده و متنوع است، عنوان کرد: قوانین و محدودیت‌های متنوعی در شهرداری‌ها وجود دارد و توقع مردم از شهرداری‌ها بسیار بالا است و شهر فرون آباد به دلیل اینکه زیرساخت‌های مناسبی ندارد با مشکلات فراوانی مواجه است و نیازمند مساعدت و کمک از سوی دولت و مسئولان کشور است.
علیان با بیان اینکه کسب تجارب در تمام زمینه‌ها لازم است و باید فضاهای بزرگ‌تر را نیز تجربه کنیم، خاطرنشان کرد: انتظار داریم در دور جدید خدمت‌رسانی مدیران در شهرداری فرون آباد، تحولاتی ملموس در راستای نهادینه شدن فرهنگ شهروند مداری رخ دهد و با روحیه‌ای جهادی، علمی و تلاش و مجاهدت و سرعت بیشتر از گذشته در خدمت شهروندان فهیم باشیم.
وی همچنین تاکید کرد: درک عمیق از مسائل اجتماعی، فرصت‌سازی، فرصت‌شناسی و جست‌ وجوی منابع نو و درآمدی پایدار و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از ضروریات است.
علیان اظهار داشت: خدمت به شهروندان شهر فرون آباد توفیقی است که نصیب ما شده و باید از این فرصت به بهترین نحو برای خدمت رسانی به مردم شهر استفاده کنیم
شهردار فرون‌آباد در پایان تصریح کرد: همه مدیران و کارکنان شهرداری فرون‌آباد به صورت بسیجی‌وار در خدمت مردم هستند و از هیچ تلاشی نباید کوتاهی کنند.
این گزارش حاکی است، مراسم معارفه سرپرست جدید حراست شهرداری فرون‌آباد با حضور مسئولان حراست استانداری تهران، مسئول حراست فرمانداری شهرستان پاکدشت، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری در شهرداری فرون‌آباد برگزار شد و طی آن محمد جوادی‌نیا به‌عنوان سرپرست جدید حراست این شهرداری معرفی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول