اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد:

اجرای 650 گفتمان دینی در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از اجرای 650 گفتمان دینی در این استان خبر داد.

اجرای 650 گفتمان دینی در کردستان
حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: این تعداد گفتمان از ابتدای سال‌جاری تاکنون به صورت کارگاهی و همایشی برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌آموزان، والدین و اقشار تاثیرگذار بوده است، افزود: این گفتمان‌ها در سطح مدارس و مساجد استان برگزار شدند.
مصائبی به موضوعات این گفتمان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: مهدویت، حجاب و عفاف، فرق و مذاهب، خرافات آیین‌های دینی و پاسخ به شبهات دینی از جمله موضوعات گفتمان‌های دینی بوده است.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان حداقل شرکت کنندگان در گفتمان‌های دینی کارگاهی را 20 نفر و حداقل شرکت‌کنندگان گفتمان‌های دینی همایشی را 100 نفر ذکر کرد و گفت: خوشبختانه اجرای این طرح مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
مصائبی ادامه داد: این طرح تا پایان سال‌جاری ادامه خواهد یافت و پیش‌بینی می‌شود اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان بتواند بیشتر از سهمیه محوله را برگزار کند.
وی اضافه کرد: در راستای برگزاری این گفتمان‌ها از اساتید مجرب و توانمند استان برای اجرای هر چه بهتر گفتمان‌ها استفاده شد.
مصائبی تصریح کرد: این اساتید از اساتید دانشگاهی و روحانیون استان بودند که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان شناسایی و به کار گرفته می‌شدند.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان سخنان خود برگزاری گفتمان‌های دینی را حرکتی برای آگاه‌سازی جوانان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان عنوان کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول