اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم سمیرم در مجلس:

حاشیه‌ای در جشنواره فیلم کودک اصفهان ایجاد نشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: تمام متولیان اجرای جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید با اجرای مناسب این برنامه از ایجاد حاشیه‌های نا‌مناسب برای اصفهان و این شهر تاریخی جلوگیری کنند.

حاشیه‌ای در جشنواره فیلم کودک اصفهان ایجاد نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهروز جعفری شامگاه گذشته در جلسه شورای اداری اصفهان اظهار داشت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید به صورت مطلوب و به دور از حاشیه در این شهر برگزار شود و مسئولان باید از فرصت بازگشت مجدد این جشنواره به اصفهان به صورت مناسب استفاده کنند.
وی به نزدیک بودن عید ولایت اشاره کرد و افزود: در آستانه عید سعید غدیر به عنوان عید ولایت قرار داریم و این عید بزرگ باید به تمام جهانیان شناسانده شود.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در هفته‌ای که گذشت و مجلس شورای اسلامی نیز تعطیل نبود برخی از اتفاقات در مجلس صورت گرفت که اخبار انتشار یافته در سطح کشور در راستای تخلفات مالی در سیستم بانکی کشور و استعفای مطهری نماینده مردم تهران از این موارد محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه موضوعات مربوط به استیضاح از اهمیت بسیاری برخوردار است، اضافه کرد: هر چند این استیضاح سبب عذر‌خواهی رسمی یکی از وزرای این کابینه از ملت ایران شد و باز هم نباید اقدامی انجام بدهیم که سبب عذر‌خواهی شود.
جعفری به ضرورت اعمال نظارت بر تمام دستگاه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: نظارت و جدی بودن نظارت در تمام دستگاه‌ها درس بزرگی است که به دلیل تخلفات مالی اخیر از نیاز‌های جامعه امروز است.
وی با اشاره به وظیفه مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای این موضوع تاکید کرد: تمام این افراد باید به زیر‌مجموعه‌های خود به صورت جدی توجه کنند و نظارت‌ها باید به صورت قوی‌تر و غنی‌تر در سطح کشور اعمال شود.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره پس از گذشت چند سال به صورت مجدد به پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی بازگشته است و در روز‌های آینده اصفهانی‌ها شاهد برگزاری این جشنواره در این شهر هستند.
وی با اشاره به ضرورت اجرای مناسب این جشنواره در اصفهان بیان داشت: تمام متولیان اجرای جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید با اجرای مناسب این برنامه از ایجاد حاشیه‌های نا‌مناسب برای اصفهان و این شهر تاریخی جلوگیری کنند.
جعفری به بودجه‌های سال جاری اشاره کرد و گفت: دولت در  سال جاری نسبت سال‌های گذشته در بودجه‌های عمرانی دو برابر پیشنهاد داده است.
وی با اشاره به نگرانی‌های خود نسبت به مسکن مهر شهرستان سمیرم اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت موجود در این زمینه نگران‌کننده است و اقدامات و آسیب‌شناسی اجرای این پروژه باید انجام شود.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمام مصوبات سفر ریاست جمهوری باید اجرایی شود و مسئولان ذی‌ربط باید این مصوبات را برای اجرایی شدن پیگیری کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول