اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون پلیس آذربایجان‌ شرقی خبر داد:

دستگیری 60 ‌توزیع‌کننده مواد مخدر در تبریز

خبرگزاری فارس: معاون عملیات پلیس آذربایجان شرقی گفت: طی یک عملیات منسجم پلیسی 60 ‌توزیع‌کننده خطرناک مواد مخدر در کلانشهر تبریز دستگیر و مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر کشف شد.

دستگیری 60 ‌توزیع‌کننده مواد مخدر در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، احمد علیپور اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده شهری عملیات غافلگیرانه‌ای با هماهنگی همه پلیس‌های تخصصی در یکی از محلات حاشیه‌نشین و آلوده کلانشهر تبریز به مرحله اجرا درآمد.
وی در ادامه گفت: پس از شناسایی محل مورد نظر و اخذ دستور از مقام قضایی تعداد 16 باب منزل مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفت و تعداد 50 نفر مرد و 10 خانم به جرم توزیع و فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
علیپور در ادامه ضمن اشاره به کشفیات این عملیات گفت: در بازرسی از این 16 باب منزل مقدار 50 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، هفت دستگاه ترازوی دیجیتالی، شش قبضه قمه و چاقو، 20 عدد پایپ و تعداد 160 دونه بسته مواد مخدر بسته‌بندی شده کشف و همچنین بیش از 7 میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش احتمالی مواد مخدر کشف و ضبط شد.
معاون عملیات پلیس استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: پلیس این نوید را به شهروندان عزیز می‌دهد پاکسازی کامل مناطق آلوده شهری در دستور کار پلیس بوده و با هماهنگی مقامات قضایی با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد جدی می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول