اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین خبر داد:

معرفی قزوین برای جذب توریست مذهبی

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین گفت: سعی ما در شهرداری معرفی قزوین به عنوان شهر مذهبی برای جذب توریست مذهبی است.

معرفی قزوین برای جذب توریست مذهبی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، مسعود نصرتی در دیدار با سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: سعی ما در شهرداری قزوین معرفی قزوین به عنوان شهر مذهبی، برای جذب توریست مذهبی است و این کار نیز دلایلی دارد.
وی ادامه داد: استان قزوین بعد از استان‌های مشهد، قم، شیراز و اصفهان از دیدگاه ما با داشتن 264 بقعه و امامزاده و همچنین وجود امامزاده حسین (ع) و آستان مطهر چهار انبیاء(ص)، پنجمین فضای شاخص کشور است.
شهردار قزوین با تقدیر از سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به منظور برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی بقاع متبرکه استان با حضور تمامی نهادها و سازمان‌های فرهنگی استان افزود: بی‌شک قریب به اتفاق مردم کشور از وجود پیامبری در شهر شوش اهواز به نام دانیال پیامبر(ع) اطلاع دارند و حداقل در صورت سفر به جنوب کشور برای زیارت به آنجا هم می‌روند ولی ما در اینجا پذیرای چهار پیغمبر(ص) در بقعه چهار انبیا‌(ص) در جوار امامزاده صالح ابن‌اسماعیل(ع) هستیم که تمام‌ مدارک و شواهد آن شفاف و روشن و قابل استدلال است ولی کمتر کسی در کشور از وجود چنین مکانی در شهر قزوین با خبر است.
وی عنوان کرد: این خود نشان‌دهنده عدم فعالیت منسجم فرهنگی و نبود یک برنامه فرهنگی جامع و کامل که مشخص کننده شرح فعالیت تمام‌ دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با امور فرهنگی در استان است که امیدواریم با اجرایی شدن مصوبات جلسه کارگروه فرهنگی بقاع متبرکه استان، این مشکلات برطرف شود.
در ادامه سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: ما باید لسان تقدیر و تشکر را در تمام‌ امور سرلوحه کارهای خود قرار دهیم چراکه طبق روایات و احادیث با قدردانی از مخلوق به نوعی مراتب شکرگزاری خود را از خداوند انجام داده‌ایم.
حجت‌الاسلام جواد مرادی افزود: ما باید این راه تعامل را که اکنون آغار کرده‌ایم با سرعت بیشتر ادامه دهیم بنابراین به همین منظور آمادگی ارائه هرگونه مشارکت، تعامل و همکاری در هر زمینه‌ای را داریم و ان‌شاالله این را در عمل ثابت می‌کنیم.
در ادامه این جلسه طرفین به بررسی برخی از پروژه‌های مشترک فی مابین و رفع ابهامات پرداختند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول