اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی:

شهرستان‌های خراسان جنوبی صاحب مجتمع فرهنگی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی ایجاد یک مجتمع فرهنگی و هنری برای تمامی شهرستان‌های استان را از مصوبات سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی دانست.

شهرستان‌های خراسان جنوبی صاحب مجتمع فرهنگی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عصر امروز در جمع مردم روستای خنگ از توابع شهرستان بیرجند با بیان اینکه قبل از انقلاب به روستاها توجه نمی‌شد، اظهار داشت: به برکت رهبری امام راحل(ره) ایران از یک کشور مرده به کشوری صاحب جلال و شکوه تبدیل شد.
وی با اشاره به انقلاب‌های منطقه افزود: اگر در کشورهای مصر، لیبی، تونس، بحرین و دیگر کشور‌های اسلامی انقلاب می‌شود به برکت انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرموده امام راحل(ره) که انقلاب ما انفجار نور بود، ادامه داد: اگر در کشورهای اروپایی و آمریکا جنبش وال استریت به وجود می‌آید به برکت انقلاب اسلامی است.
ابراهیمی با بیان اینکه امروز مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی و خودخواهی و خودکامگی و خودمحوری و دیکتاتوری منسوخ شده است، افزود: این عوامل به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: امروز دولتی در نظام جمهوری اسلامی روی کار آمده که به نوکری مردم افتخار می‌کند و این خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف به مردم ادامه دارد.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 25 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی روستاها در سفر چهارم هیئت دولت به استان خبر داد و گفت: در این راستا برای توسعه، عمران و آبادانی شهرها نیز 35 میلیارد تومان در این سفر اختصاص پیدا کرده است.
ابراهیمی از اختصاص 10 میلیارد تومان برای هر شهرستان استان در سفر چهارم هیئت دولت خبر داد و اذعان داشت: این میزان اعتبار برای تمامی شهرستان‌های استان اختصاص یافته تا صنعت مورد تقاضا و خواسته آن شهرستان محقق شود.
وی ایجاد یک مجتمع فرهنگی و هنری برای تمامی شهرستان‌های استان را یکی دیگر از مصوبات سفر چهارم هیئت دولت دانست و ادامه داد: راه‌آهن استان نیز از دیگر مصوبات این سفر است که در صورت اختصاص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی از تصویب دبیرخانه زرشک، عناب و زعفران در سفر چهارم دولت به استان خبر داد و یادآور شد: این دبیرخانه سبب می‌شود تا کشاورز پوسیدگی و از بین رفتن و به بازار نرسیدن محصولات خود را شاهد نباشد و این محصولات را با بهترین قیمت به بازار عرضه کند.
انتهای پیام/ص20     
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول