اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره ارشاد محمودآباد خبر داد:

ارائه برنامه فرهنگی برای مبارزه با اعتیاد در محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از ارائه برنامه‌های فرهنگی در شهرستان محمودآباد برای مبارزه با اعتیاد در بین جوانان خبر داد.

ارائه برنامه فرهنگی برای مبارزه با اعتیاد در محمودآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حمید رضا کوزه‌گر پیش از ظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: یکی از موثرترین راهکارهای مبارزه با معضل اجتماعی اعتیاد ارائه برنامه‌های فرهنگی مناسب  در بین نسل جوان و نوجوان جامعه است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با ابراز خرسندی از برگزاری مستمر این کمیته بیان داشت: امیدواریم با برپایی مستمر این کمیته و فعال کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری پیرامون برخورد با معضل اعتیاد شاهد گسترش فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان باشیم.
وی برخوردهای قهریه با موضوع اعتیاد را نامناسب‌ترین روش در برخورد با این موضوع دانست و تاکید کرد:  یکی از بهترین و موثرترین راهکارهای مناسب با معضلات اجتماعی همچون اعتیاد، ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری برای نسل جوان و نوجوان جامعه است.
کوزه‌گر با اعلام اینکه اثرات و ماندگاری برنامه‌های فرهنگی و هنری برای اصلاح یک رفتار نامناسب بهتر است، خاطرنشان کرد: اثر ماندگار برنامه‌های فرهنگی تا مدت‌ها باقی می‌ماند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد مهمترین برنامه‌های مصوب این کمیته را اجرای نمایش خیابانی، نمایشگاه عکس، پوستر، کلاس‌های آموزشی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها و نصب بنر در سطح شهر دانست.
به گزارش فارس؛ برپایی همایش‌های هم اندیشی با والدین و مربیان مدارس، صنوف آرایشگران زنانه و مردانه، قهوه‌خانه داران و رستوران‌داران شهرستان با موضوع اعتیاد و معضلات اجتماعی با همکاری ادارات بازرگانی، مجمع امور صنفی، بهزیستی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها از مهم‌ترین تصمیمات این نشست تخصصی بود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول