اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی کوتاهی نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان این استان خواست تا آن‌جا که می‌توانند و قانون اجازه می‌دهد در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی کوتاهی نکنند.

مسئولان در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی کوتاهی نکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد، شامگاه جمعه در نشست مشترک با مسئولان تربیت‌بدنی استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: ورزش همواره مورد تاکید اسلام بوده که مسئولان این نظام به تبعیت از این دستور باید ورزش را با هر توان و هر امکانی حمایت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ورزش امروز در رشته‌های مختلف بیشترین جذابیت را داشته و توان جذب جوانان و جمع شدن آنها را دور هم دارد که لازم است از این ظرفیت مهم بهره گیریم.
وی بیان کرد: ورزش ما بزرگانی چون تختی دارد که در یکی از مهمترین مسابقات خود پای لنگان حریف کشتی‌گیر خود را نمی‌گیرد و حاضر می شود مسابقه را به حریف ببازد ولی هرگز حاضر نیست که اخلاق را نیز ببازد.
نیکزاد، داشتن این الگو را یک سرمایه عظیم دانست که با هیچ مادیاتی نمی‌تواند مقایسه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز ورزشکاران با اخلاق ما حساس‌ترین موقعیت خود را در فوتبال برای رسیدگی به وضعیت حریف مصدوم خود به بیرون می‌زنند و این آن ورزشی است که مورد حمایت اسلام است.
وی، ورزش بدون اخلاق را پوچ و بی‌اهمیت خواند و گفت: اخلاق است که ورزش را انسانی و جذاب می‌کند.
نماینده دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، از دین اسلام به‌عنوان کامل‌ترین دین نام برد و عنوان کرد: اگر در ورزش دستورات و تاکیدات اسلام را رعایت کنیم خواهیم دید که ورزش عاملی برای افزایش معنویت، سلامت و نشاط اجتماعی خواهد شد.
نیکزاد تاکید کرد: در نظام اسلامی ورزش هدف نیست بلکه یک وسیله و ظرفیتی بزرگ برای رسیدن به اهداف متعالی است که باید نهایت بهره را از آن ببریم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ورزش فوتبال را دارای بیشترین طرفدار در میان ورزش‌ها دانست و اذعان داشت: شاید هیچ چیز دیگری به اندازه فوتبال نتواند جوانان را دور هم جمع کرده و زمینه نشاط و شادابی را در میان آنان ایجاد کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اقتدای ورزشکاران را به حضرت علی(ع) راه نجات ورزش و اطمینان از مسیر درست آن خواند و تصریح کرد: در نظامی که ورزش هدف نیست نباید به هیچ قیمتی اخلاق در آن رنگ ببازد بلکه باید روز به روز حرف‌ها و سخن‌ها از اخلاق در ورزش ایران بیشتر به گوش برسد و ما شاهد رشد و پرورش هزاران تختی دیگر در ورزش این مرز و بوم باشیم.
نیکزاد خطاب به ورزش‌دوستان این استان خاطرنشان کرد: خدمت‌گذاران شما در مسئولیت‌ها هر آنچه از دستشان برمی‌آید در تامین زیرساخت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌دهند تا در کنار همت ورزشکاران شاهد رشد و تعالی ورزش در این استان باشیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول