اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

باحضور 272نفر؛

مسابقات قرآن کریم در بروجرد برگزار شد

خبرگزاری فارس: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان بروجرد برگزار شد.

مسابقات قرآن کریم در بروجرد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد ظهر امروز در حاشیه برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مسابقات272 نفر از خواهران و برادران در دو مقطع سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل با یک دیگر به رقابت پرداختند.
حجت الاسلام رضا گودرزی افزود: در این رقابت‌ها در مقطع بزرگسالان و در رشته قرائت فاطمه سیفی، لیلا عزیزی و فریده شناوه عیدانی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
به گفته وی در رشته ترتیل نیز افسانه جودکی، الهام علی بخشی و محدثه غلامی به ترتیب اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد گفت: در رشته حفظ کل قرآن کریم معصومه تمیمی، و لیلا گودرزی مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند.
وی همچنین گفت: در رشته حفظ 20 جزء  آزاده رحیمی، ثریا نصرالهی و مریم گودرزیبه مقام‌های اول تا سوم و در رشته حفظ 10 جزء زیبا برارزاده، مهناز شریفی و شهناز شعبان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
به گفته وی در مقطع شکوفه‌ها و در رشته قرائت محدثه روزبهانی، فاطمه بوربور اول و دوم شدند و در حفظ 2,5 جزء قرآن نیره گودرزی، مائده خدایی و نسترن زیار به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی همچنین ادامه داد: در رشته قرائت برادران احمد اشتری، رضا رحیمی و محسن لطفی، رشته ترتیل محسن روزبهانی، علی امیری یاراحمدی و مصطفی بیرانوند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم هر رشته را کسب کردند.
در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز سعید پارسال و قدرت الله باقری به ترتیب اول و دوم شدند و در رشته قرائت شکوفه‌ها احمد بیرانوند، علی بابایی و حسین کرمی اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ یک جز قرآن مقطع شکوفه‌ها نیز یونس علی دادی، محمد جواد صبورزاده و صالح کاوند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و حفظ سه جزء محمد مهدی خسروی، محمد ابراهیم گودرزی و محمد خسروی مقامهیا اول تا سوم را از آن خود کردند.
این مسابقات به مدت دو روز برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول