اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل مطرح کرد؛

فراخوان دیدگاه‌های مدیریتی سوره‌های قرآن کریم

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل از سومین فراخوان دیدگاه‌های مدیریتی سوره های قرآن ‌کریم با محوریت جهاد دانشگاهی استان اردبیل و سازمان فعالیتهای قرآنی دانشجویان کشور خبر داد.

فراخوان دیدگاه‌های مدیریتی سوره‌های قرآن کریم
مهران محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ضرورت مدیریت در زندگی اجتماعی از بدیهیات است و نیازی به استدلال و برهان وجود ندارد.
وی ابراز داشت: زندگی اجتماعی در مجموعه‌های بسیار کوچک و اندک، بدون داشتن مدیر و سازماندهی خاص سازمان نیافته و به سرعت از هم پاشیده می‌شود.
این مسئول ادامه داد: اگر مدیری از سر ضرورت از اجتماع فاصله بگیرد نخست برای خود جانشینی تعیین می‌کند تا در غیاب او زندگی اجتماعی دچار تزلزل و لغزش نشود و به راه خود ادامه دهد.
وی مهلت ارسال آثار را تا 30 آذر ماه اعلام کرد و افزود: این جشنواره در محورهای مدیریت مالی و اسلامی، مدیریت منابع عمومی، مدیریت بحران، مدیریتی اماکن فرهنگی و مذهبی، مدیریت فرهنگی، مدیریت پیشرفت و مدیریت سرمایه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
این مسئول ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت اعلام شده با پر کردن فرم، آثار خود را ارسال کرده و در این جشنواره شرکت کنند.
سرپرست فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل به برنامه‌های جانبی این فراخوان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری نشست‌های دانشجویی تخصصی با موضوع مدیریت، برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه با حضور طلاب و فعالان قرآنی و بررسی دیدگاه‌های مدیریتی قرآن کریم از جمله برنامه‌های جانبی این فراخوان است.
محمدی با قدردانی از اداره کل فرهنگ و اسلامی استان اردبیل، تبلیغات اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها و معاونت فرهنگی دانشگاه‌های استان اردبیل به ضوابط کلی این فراخوان اشاره کرد و گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج دیدگاه ارسال کرده و حجم هر دیدگاه نباید بیش از 200 کلمه باشد و باید دیدگاه‌های ارسال شده نو‌آورانه و مبتکرانه بوده و قابلیت کاربردی شدن را داشته باشند.
سرپرست فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل ادامه داد: به تمام شرکت‌کنندگان در نشست‌های تخصصی گواهینامه معتبر از جهاد دانشگاهی اعطا شود و شاهد چاپ آثار برگزیده در کتاب مجموعه آثار خواهیم بود.
وی از تشکیل هسته ملی با حضور برگزیدگان دیدگاه‌های مدیریتی خبر داد و بیان داشت: اولویت در استفاده از خدمات سازمان و حمایت از دیدگاه‌های برتر با هدف ارائه مقاله علمی از جمله دیگر مزایای این فراخوان است.
این مسئول  همچنین از اعطای کمک هزینه حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس را از جمله جوایز ارزشمند این برنامه اعلام کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول