اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست اماکن متبرکه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع):

مکتب قرآن حیات طیبه بشریت است

خبرگزاری فارس: معاون ارتباطات و سرپرست اماکن متبرکه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌ الحسنی (ع) گفت: مکتب قرآن کریم حیات طیبه بشریت در دنیا و عقبی است.

مکتب قرآن حیات طیبه بشریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس سلیمی در همایش موسسات و مراکز قرآنی که پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از فعالان قرآنی در پارس‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: دلیل اصلی عناد و دشمنی با کتاب آسمانی قرآن هدایتگری و ویژگی تکاملی این کتاب است که سبب شده انسان با وجود اتمام مشکلات مسیر روشن حق و حقیقت و حقانیت را طی کند.
وی با یادآوری اینکه بسیاری از جوامع امروز با دشمنی و ستیز با کلام الهی و مکتب انسان‌ساز اسلام راه حق و حقیقت را گم کرده‌اند، یادآور شد: آنها با تبعیت از شیطان در حقیقیت راهی را برای خود انتخاب کردند که جز جهل، گمراهی و ضلالت نیست.
سرپرست اماکن متبرکه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) قرآن ‌را شعشعه هدایت واقعی بشریت و نور انسان‌ساز تاریخی یاد کرد و افزود: قرآن کریم کتاب ارزشمندی است که هر صفحه آن پر از کلام گهر بار برای هدایت و رهنمود بشر به سوی کمال و سعادت واقعی است.
سلیمی با بیان اینکه نباید از این کلام الهی دور شده و یا خود را بی‌نیاز از رهنمود‌ها و هدایتگری‌های آن ببینیم، خاطرنشان کرد: قرآن ‌کتاب تمام قرن‌ها و تمام انسان‌هاست که کلام آن اگر به معنای حقیقی فهمیده شود اصالت درون و ارزش‌های حقیقی را به خوبی بازگو می‌کند.
این استاد برجسته قرآن کریم جوانان را به تکیه و توسل کردن به این کلام گهر بار فراخواند و ابراز داشت: قرآن ‌کریم شفای تمام دردهاست و باید به این بزرگ کتاب رهنمود بشریت توسل کرده و راه حق و باطل را به خوبی شناخت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز به تشکیل موسسات و مراکز قرآنی مردمی و اجرای مناسب طرح تلاوت قرآن کریم به صورت روزانه در مساجد استان اردبیل اشاره کرد و افزود: اشاعه فر هنگ نجات‌بخش قرآن سلامت جامعه را از آسیب‌ها و تهدیدها حفظ می‌کند.
حجت‌الاسلام مهدی ستوده یکی از ترفندهای تمام‌نشدنی دشمن را ایجاد خطا و اشتباه در مسیر حق و فهم قرآن کریم و ارزش‌های اسلامی توصیف کرد و بیان داشت: دشمنان با تبلیغات گسترده رسانه‌ای خود سعی می‌کنند قرآن کریم، سیره ائمه، تبعیت از ولایت فقیه و پاکی و زلال بودن اندیشه جوانان ما را مورد هجمه و تهدید قرار دهند.
در این مراسم از نفرات برتر و برگزیده قرآن کریم تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور استاد و قاری بین‌المللی عباس سلیمی در مسجد منصوریه اردبیل برگزار شد.
در این مراسم قاریان و حافظان کشوری و استانی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند و در پایان مراسم محمد‌حسین زمانی حافظ خردسال قرآن کریم مورد تجلیل قرار گرفت.
محفل قرآنی به مناسبت عید غدیر خم نیز در مسجد منصوریه روز دوشنبه برگزار می‌شود و قرار است حافظان و قاریان ممتاز کشوری نیز در این برنامه حضور پیدا کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول