اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

خانوادگی به دانشگاه علاقه داشتند؛

دستبند پلیس گرمسار بر دستان پدر و پسر کیف‏قاپ

خبرگزاری فارس: پلیس گرمسار، پدر و پسر کیف‏قاپ اطراف دانشگاه عالی ایوانکی را دستگیر کرد.

دستبند پلیس گرمسار بر دستان پدر و پسر کیف‏قاپ
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، از دستگیری یک پدر و پسر کیف‏قاپ که از دانشجویان دختر دانشگاه عالی ایوانکی سرقت می‏کردند، خبر داد.
سیدعلی‏اکبر میری گفت: در پی بروز چند فقره سرقت از نوع کیف‏قاپی در اطراف دانشگاه عالی بخش ایوانکی، با توجه به اهمیت موضوع پیگیری ویژه آن در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
میری ادامه داد: بنا بر اظهارات یکی از مال‏باختگان، سارقان دو نفر بودند که با یک دستگاه موتورسیکلت در حوالی دانشگاه عالی ایوانکی، کیف‏دوشی مال‏باختگان را به سرقت می‏بردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار افزود: تحقیقات پلیس بخش ایوانکی ادامه داشت تا اینکه با همکاری شاهدان عینی، یکی از سارقان شناسایی شد و ماموران انتظامی بی‏درنگ فرد موردنظر را دستگیر کردند.
میری اظهار داشت: سارق، فردی به هویت "ع ـ س" ساکن یکی از روستاهای گرمسار است که در بازجویی‏های صورت گرفته به انجام کیف‏قاپی‏ها با هم‏دستی فرزند 15 ساله‏اش اعتراف کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار با اعلام کشف چهار فقره کیف قاپی تصریح کرد: تحقیقات پلیس از متهمان همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول