اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در استان البرز؛

21 سارق در استان البرز دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: 21 سارق و اخاذ در استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

21 سارق در استان البرز دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، این سارقان در اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با تمام سرقت‌ها و در سطح استان البرز شناسایی و دستگیر شده‌اند.
این گزارش همچنین از کشف 140 فقره انواع سرقت در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با تمام سرقت‌ها در این استان خبر داد .
براین اساس در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با تمام سرقت‌ها در استان البرز که به مدت 10 روز در سطح شهرستان‌های استان به اجرا درآمد، 21 سارق و اخاذ دستگیر و 140 فقره انواع سرقت کشف و ضبط شد .
کارآگاهان پلیس آگاهی در اجرای این طرح، 40 مورد سرقت به عنف تحت پوشش مسافر و مسافرکش، 23 مورد زورگیری و 77 مورد سایر سرقت‌ها را کشف و ضبط کردند.
در این راستا از تعداد 21 سارق دستگیر شده چهار نفر سارق به عنف تحت پوشش مسافر، 15 سارق زورگیر و 2 سارق کیف قاپ دستگیر شدند.
متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
این گزارش همچنین از کشف 138 هزار نخ سیگار قاچاق در غرب استان تهران خبر داده و آورده است، با تلاش ماموران انتظامی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، روز گذشته 138 هزار و 340 نخ سیگار قاچاق در سطح شهرستان‌های شهریار و ملارد کشف و ضبط و 30 قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران روز گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و دخانی و در بازدید از واحدهای صنفی توزیع و فروش مواد دخانی موفق به کشف 138 هزار و 340 نخ سیگار قاچاق شدند.
ارزش این مقدار کالای قاچاق 22 میلیون و 760 هزار ریال برآورد شده و در این رابطه 30 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول