اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به هنگام تعقیب پلیس؛

سارق رودباری با خودروی سرقتی واژگون شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی رودبار گفت: سارقی با خودروی سرقتی به هنگام تعقیب پلیس به دلیل لغزندگی جاده در رودبار واژگون شد.

سارق رودباری با خودروی سرقتی واژگون شد
یه گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید رسول صمدی بعد از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان به کشف یک دستگاه خودروی سرقتی پژو پارس در این شهرستان اشاره کرد.
وی با تشریح چگونگی کشف این دستگاه خودروی مسروقه، اظهار داشت: گروه‌های عملیاتی پلیس محور ایست بازرسی شهر منجیل این شهرستان در هنگام انجام وظایف در روز گذشته، در چند متری مقر ایست و بازرسی با دور زدن ناگهانی یک دستگاه خودروی پژو پارس مواجه شده و به دلیل مشکوک شدن به رفتار راننده خودرو به تعقیبش پرداختند.
فرمانده انتظامی رودبار اضافه کرد: ماموران در هنگام تعقیب با توجه به سرعت بیش از حد خودرو به تعقیب او پرداختند و در این راستا خودروی مذکور به دلیل لغزندگی جاده واژگون شد و راننده نیز از خودرو پیاده و قصد فرار از دست ماموران را داشت.
وی ادامه داد: ماموران تعقیب کننده با توجه به هشدار ایست و به دلیل عدم اجرای دستور پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شلیک دو تیر هوایی موفق به دستگیری سارق به مشخصات "علی ـ م" اهل زنجان و ساکن تهران شدند.
صمدی با اشاره به اینکه این متهم خودرو را از شهر تهران به سرقت برده بود، بیان داشت: این متهم در تحقیقات پلیسی نیز به سه فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.
به گفته وی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار تامین 3 میلیارد ریال روانه زندان رودبار شد.
این مسئول به دیگر اقدام‌های پلیس رودبار اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی رودبار در حین گشت‌زنی در پیچ ذیلک محور اصلی جاده قدیم رشت ‌ـ قزوین به یک دستگاه خودروی پژو پارک شده که دارای دو نفر سرنشین که یکی مرد و دیگری زن و در حال استعمال مواد مخدر از نوع شیشه بودند برخورد کرده و با رعایت قوانین نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.
وی افزود: گروه‌های عملیاتی در بازرسی از خودرو، آلات استعمال مواد مخدر، چند جام پایپ و یک قبضه کلت پلاستیکی شبیه به کلت زیگزائور، یک رشته دستبند قلابی، یک عدد چراغ گردان، سه عدد کارت عابر بانک، چهار عدد گوشی موبایل، یک دستگاه لپ‌تاپ و یک عدد پلاک خودروی نیسان کشف و ضبط کردند.
صمدی اذعان داشت: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته، متهمان اعتراف کردند که به عنوان مامور در مسیر راه قزوین به تهران از رانندگان اخاذی می‌کردند.
وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده هیچ‌گونه نسبتی با یکدیگر ندارند و دارای سابقه کیفری هستند، خاطرنشان کرد: متهمان در اجرای دستور قضایی با قرار صادره روانه زندان شدند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول