اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران مطرح کرد:

فروش 7 هزار میلیارد تومانی اوراق مشارکت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی، شهرداری‌ها مجاز به فروش 7هزار میلیارد تومان اوراق مشارکتی با ضمانت شهرداری و از منابع شهرداری هستند.

فروش 7 هزار میلیارد تومانی اوراق مشارکت
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، ولی‌ الله فرزانه ظهر امروز در مراسم افتتاح سه پروژه عمرانی در شهرستان بابلسر اظهار داشت: امروزه با جریان‌هایی که در کشور اتفاق افتاده دشمنان درصدد هستند تا از غفلت جوانان استفاده کرده و از فراموشی مردم به مرور زمان به نفع خود سود برند.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن جوانان ما را مورد هدف قرار داده است، جوانانی که در گذشته نفاق ندیدند و به راحتی می‌توانند جذب نفاق‌هایی که آمریکا و دیگر کشورها برای انحراف جوانان استفاده می‌کنند، شوند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران بیان داشت: دشمن هزینه زیادی را متحمل شده تا بتواند جوانان ما را به انحراف بکشاند، این در حالی است که برخی از جوانان ما نیز به راحتی جذب آنها شده و نمی‌دانند که آنان دام پهن کردند تا بین آنها و کشورشان فاصله ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: ما نیاز به جریان و برنامه‌ای داریم تا بتوانیم جوانان‌مان را هوشیار کنیم چرا که رهبر ما فرمودند: «جوانان ما سرمایه‌های کشور هستند، پس وظیفه تمام مسئولان است تا همان گونه که خود از جریان‌های اسلامی حمایت می‌کنند کمک کنند تا جوانان ما هم هوشیار شوند».
این مسئول عنوان کرد: کشور ما دارای جوانان تحصیل کرده‌ای است که در بخش تولیدی و علمی به مراتب بسیار بالای علمی دست یافته‌اند و دشمنان ما در کمین این جوانان هستند برای همین است که دشمنان دانشجویان ما را مورد شناسایی قرار داده و اقدام به ترور آنها می‌کنند و هفته دولت فرصت مناسبی برای نشان دادن چهره نفاق دشمنان و بیداری جوانان است.
فرزانه بیان داشت: پیام دیگر هفته دولت اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم است تا مردم در جریان این خدمات قرار گیرند و به این نظام و دولت خدمتگزار امیدوار باشند و بدانند که دولتمردان در پی رفاه مردم هستند.
وی از اعتبار 12 میلیارد تومانی برای 52 شهر مازندران برای عمران و آبادانی خبر داد و اذعان داشت: این مبلغ برای اجرای طرح‌های هادی و آبادانی شهرها بسیار ناچیز بوده و برای جبران این کمبود، شهرداری‌ها مجاز به فروش 7 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکتی با ضمانت شهرداری و از منابع شهرداری هستند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول