اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در آینده‌ای نزدیک،

شهردای منطقه پنج در داخل جمکران ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه پنج قم گفت: در آینده‌ای نزدیک با ایجاد این شهرداری در داخل منطقه جمکران خدمت‌رسانی در شان این منطقه و زائران مسجد مقدس جمکران ارائه می‌شود.

شهردای منطقه پنج در داخل جمکران ساخته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اکبر قلیچ پیش‌از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید شهرداری منطقه پنج استان، اظهار داشت: شهرداری منطقه جمکران در شهریور ماه سال 86 تاسیس شد و کار خدمت‌رسانی به زائران و شهروندان جمکران را آغاز کرد.
وی خاطرنشان کرد: به علت نبود زیر ساخت مناسب و فراهم نبودن منابع انسانی و مالی این شهرداری نتوانست، خدمت‌رسانی مناسبی را به زائران و شهروندان این منطقه ارائه کند.
شهردار منطقه پنج قم بیان داشت: با تاسیس شهرداری و ساختمان جدید، خدمات‌رسانی به شهروندان نیز بهتر می شود و شهرداری در حوزه وظایف خود به طور مطلوب وارد خواهد شد.
قلیچ مساحت ساختمان جدید شهرداری جمکران را 870 متر ذکر کرد و گفت: حدود 15 سال است که این ساختمان بدون استفاده مانده بود و با تعمیرات و هزینه بسیار توانستیم این ساختمان را دوباره بازسازی و مورد بهر‌ه‌برداری قرار دهیم.
وی از پیگیری شهرداری برای ساخت ساختمان جدید شهرداری در منطقه جمکران خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک با ایجاد شهرداری منطقه پنج در جمکران خدمت‌رسانی در شان این منطقه و زائران آن خواهیم داشت.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول