اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال صورت می‌گیرد؛

تیم همیاری زنجان میزبان تیم شهرداری گرگان

خبرگزاری فارس: مربی بسکتبال زنجان گفت: تیم همیاری شهرداری زنجان در هفته پنجم لیگ برتر میزبان تیم شهرداری گرگان است.

تیم همیاری زنجان میزبان تیم شهرداری گرگان
ابراهیم محمدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بازی تیم بسکتبال همیاری زنجان با شهرداری گرگان روز دوشنبه در سالن شهید بهشتی زنجان و در ساعت 16 برگزار می‌شود.
وی با اشاره به بازی برگزار شده در روز پنجشنبه تیم بسکتبال همیاری زنجان با تیم پویای تهران افزود: تیم بسکتبال همیاری زنجان بازی خوبی را به نمایش گذاشت.
مربی بسکتبال استان زنجان تصریح کرد: هر چند تیم بسکتبال همیاری زنجان به هنگام دفاع مشکلاتی داشت، ولی مهم نتیجه و امتیاز بازی بود که تیم زنجان موفق شد به نفع خود به پایان برساند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره عصبی بودن بازیکن خارجی تیم بسکتبال همیاری زنجان گفت: بازیکنان تیم پویای تهران بازیکن خارجی را می‌زدند، که تکرار این عمل موجب عصبی شدن او شده بود.
محمدی با اشاره به میزبان بودن تیم بسکتبال همیاری در بازی روز دوشنبه 22 آبان ماه افزود: تیم همیاری روز دوشنبه میزبان تیم شهرداری گرگان است.
وی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان دو تیم قدیمی و استخوان دار ایران معرفی و تصریح کرد: اسدالله کبیر که سابقه مربیگری در زنجان را نیز دارد، کار هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان را بر عهده دارد.
مربی بسکتبال استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تعداد بازیکنان بومی تیم همیاری گفت: تیم همیاری شهرداری 14 بازیکن دارد، که امیر حسین رضایی، محمد مهدی محمدی، بهنام نصیری، امیر حسین محمودی و مجید صالحی از جمله بازیکنان بومی این تیم هستند.
وی اسامی دیگر بازیکنان این تیم را محمد زارعی، میلاد مزرعه، آرش نجفی، کاری فرند، حمید نوذری، علی مولا و محمد اجاقی اعلام کرد.
شایان ذکر است، تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان روز پنجشنبه تیم پویای تهران را با نتیجه 77 به 70 شکست داد و به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت و با این برد به رتبه هشتم جدول لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول