اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف آران و بیدگل خبر داد:

جمع‌آوری یک میلیارد ریال نذورات از حرم حضرت هلال(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل گفت: سالانه یک میلیارد ریال نذورات داخل ضریح مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) جمع‌آوری می‌شود. ‌

جمع‌آوری یک میلیارد ریال نذورات از حرم حضرت هلال(ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان‌ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان هلال بن علی(ع) ،حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌رضا محلوجی رئیس اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل در حاشیه آئین غبارروبی ضریح مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) با اعلام این خبر افزود: از کل وجوهات نقدی جمع‌آوری شده در مصارف عمرانی، خدماتی و فرهنگی حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع) هزینه می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: به دلیل مسائل امنیتی و مخارج آستان، غبارروبی ضریح و جمع‌آوری هدایا و نذورات آن در فواصل زمانی به نسبت کوتاه انجام می‌گیرد.
گفتنی است؛ آیین غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت محمد هلال‌ بن ‌علی (ع ) شب گذشته با حضور آیت‌الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل و جمع زیادی از زائران و مجاوران حرم مطهر و خادمان افتخاری آن حضرت در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد.
غبارروبی از آیین‌های دیرین حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) است که هر دو ماه یکبار با حضور آیات عظام، شخصیت‌های کشوری و استانی، خیران و خادمان آستان مقدس حضرت محمد هلال (ع) و زائران و مجاوران حرم مطهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول