اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار قم خبر داد:

اختصاص 50 میلیارد ریال برای تکمیل تقاطع 9 دی

خبرگزاری فارس: استاندار قم از اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه تقاطع 9 دی خبر داد.

اختصاص 50 میلیارد ریال برای تکمیل تقاطع 9 دی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور به همراه معاونان استانداری، شهردار و رئیس شورای شهر قم از پروژه‌های عمرانی شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.
استاندار قم ابتدا به تقاطع 9 دی که به نخستین پل طرح بلوار پیامبر اعظم(ص) بوده و به صورت سه سطحه در حال اجرا است رفت و از روند پیشرفت این پروژه عمرانی بازدید کرد.
در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور بر تسریع و اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه تاکید کرد و گفت: باید توجه داشت که پروژه‌های شهری برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و از این رو باید با تمام توان در اتمام هر چه سریع‌تر آن کوشید.
وی با اشاره به مشکلات مالی این پروژه که از سوی پیمانکار مطرح شده بود، عنوان کرد: 50 میلیارد ریال اعتبار برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح در نظر گرفته می‌شود و باید به صورت سه شیفت کارها مدیریت و انجام شود.
استاندار قم تاکید کرد: فاز اول این طرح باید تا پایان سال به اتمام برسد و هفته‌ای یک جلسه نیز در محل اجرای طرح با حضور مسئولان شهرداری و پیمانکار برگزار شود.
استاندار قم گفت: باید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران نیز در اجرای طرح‌های شهری استفاده شود تا بتوانیم به بهترین شکل و در زمان مناسب پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.
همچنین استاندار قم از محور زیارتی فرهنگی پیامبر اعظم(ص) بازدید و بیان کرد: این طرح باید بدون هرگونه نقصی اجرا شده و سرعت عمل در کنار دقت و استحکام بنا مد نظر پیمانکاران باشد.
‌موسی‌پور اظهار کرد: در این طرح زاویه دید باید رعایت شده به گونه‌ای که هم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و هم مسجد مقدس جمکران به خوبی در افق دید قرار گیرد.
استاندار قم تاکید کرد: پروژه‌هایی که در سطح شهر آغاز می‌شود باید جدول زمان‌بندی داشته باشند و در موعد مقرر به اتمام برسند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول