اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی خبر داد:

اختصاص اعتبار برای تجهیز کارگاه‌های آموزشی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: 10 میلیارد ریال برای تجهیز، بروزرسانی و بازسازی کارگاه‌های آموزشی آذربایجان غربی اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبار برای تجهیز کارگاه‌های آموزشی آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمیدرضا خانپور صبح امروز در جمع خبرنگاران خواستار حمایت مسئولان استان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شد و اظهار داشت: با فعالیت مراکز جدید و توسعه کارگاه‌های آموزشی ـ دولتی و توجه ویژه به توسعه بخش غیردولتی و موسسات کارآموزی آزاد تا پایان سال جاری بیش از 50 هزار گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود.
وی در ادامه از برگزاری نخستین آزمون سنجش مهارت ادواری اینترنتی در استان خبر داد و افزود: مراحل ثبت‌نام آزمون اینترنتی با موفقیت انجام شد و دفترچه آزمون برای نخستین بار طراحی و به صورت همسان کشوری اجرا شد.
این مسئول اضافه کرد: متقاضیان ارتقای مهارت و اخذ گواهینامه از کارت اعتباری برای ثبت‌نام استفاده کردند و سئوالات بر اساس قوانین حفاظت آزمون طراحی و اجرا و در قرنطینه چاپخانه چاپ و حوزه‌بندی بسیار منظمی صورت گرفت و نتایج ظرف 48 ساعت پس از آزمون سنجش مهارت به متقاضیان اعلام می‌شود و این روند با پوشش پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ادامه خواهد داشت.
خانپور گفت: در این آزمون که در 28 حرفه مهارتی برگزار شد 646 نفر از جوانان جویای کار حضور داشتند و 12 حرفه همسان کارور اتوکد، تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی، جوشکاری با فرایند قوس الکتریکی، لوله‌کشی و نصاب وسایل بهداشتی، تعمیرکار خانگی برقی حرارتی، رایانه‌کار و حسابدار، نازک‌دوز زنانه، آرایش و پیرایش، تعمیرکار خودرو و برق‌کار صنعتی به صورت کشوری انجام شد.
به گفته وی این آزمون در هفت حوزه آزمونی شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، شاهین‌دژ، بوکان، سلماس، نقده و خوی انجام شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول