اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان:

استخر ساحل را تحویل نمی‌گیریم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: بازسازی استخر ساحل هنوز پایان نیافته و تا زمانی که بحث تعمیرات انجام نشود، استخر را تحویل نمی‌گیریم.

استخر ساحل را تحویل نمی‌گیریم
هادی قاضی عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: استخر ساحل هنوز آماده واگذاری نشده است و ایراداتی در بحث تعمیرات هیئت وجود دارد.
وی ادامه داد: سقف دو گوش ورزشگاه ایراداتی دارد که ممکن است برای ورزشکاران خطرساز شود، به همین دلیل دست نگه داشته‌ایم تا اشکالات برطرف شده و بعد استخر را تحویل بگیریم.
دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان افزود: برطرف کردن ایرادات هیئت هزینه‌ای معادل 30 میلیون تومان می‌طلبد.
وی با اشاره به امضای تفاهمنامه با اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان بیان داشت: این تفاهمنامه امضا شده است اما کماکان بدهکاری‌های هیئت وجود دارد.
قاضی عسگر افزود: بر اساس توافقات انجام شده، قرار بود بعد از امضای تفاهمنامه، پول به حساب هیئت واریز شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.
وی با بیان اینکه در هفته جاری این پول به حساب هیئت واریز می‌شود، تاکید کرد: با واریز این مبلغ، گوشه‌ای از بدهکاری‌های هیئت به استخر آب و فاضلاب و ایثار پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول