اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

آماده همکاری برای ارتقای سلامت هستیم

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آمادگی همکاری دانشگاه علوم پزشکی با دستگاه‌هایی برای ارتقای سلامت خبر داد.

آماده همکاری برای ارتقای سلامت هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حسین آزاده در حاشیه مراسم افتتاح نخستین جشنواره هنر، رسانه و سلامت در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه ارائه تولیدات و محصولات فرهنگی و آموزشی حوزه سلامت در استان در 20 غرفه دایر شده است.
وی با اشاره به اینکه سه دانشگاه بابل، گلستان و سمنان نیز در این جشنواره ملی غرفه دایر کردند، خاطرنشان کرد: تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز آثار و محصولات فرهنگی خود را در مورد بهداشت روانی، تغذیه‌ای و سلامت فردی به این نمایشگاه ارسال کردند.
آزاده در مورد آثار ارسالی به این جشنواره تصریح کرد: پوستر، نقاشی، کاریکاتور، روزنامه، مجله و عکس آثار ارسالی به این جشنواره از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بوده است.
وی با اعلام اینکه 50 تراکت، 30 نمونه کتاب و آثار آموزشی و یک‌هزار و 400 اثر در این جشنواره در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، ابراز داشت: در کنار غرفه‌هایی که محصولات آموزشی و فرهنگی حوزه سلامت را ارائه می‌دهند، غرفه سلامت سنجی، مشاوره تغذیه نیز به صورت رایگان ارائه می‌شود.
دبیر جشنواره هنر، سلامت و رسانه در مورد نقش آموزش در ارائه رفتارهای بهداشتی و تغذیه‌ای سالم گفت: در بخش آموزش در کنار دانشگاه علوم پزشکی باید آموزش و پرورش نیز حضور موثر داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه هر حوزه‌ای به فراخور ماموریت‌هایش می‌تواند دانشگاه علوم پزشکی را در داشتن جامعه سالم کمک کند، یادآور شد: تقسیم‌بندی مخاطبان این بخش و ارائه مطالب آموزشی متناسب با سن افراد و تحصیلات از مواردی است که باید در تولید آثار رسانه‌ای حوزه سلامت به آن توجه شود.
آزاده از همکاری آموزش و پرورش مازندران برای توزیع و تکثیر پکیج‌های آموزشی خبر داد و تصریح کرد: معاون سیاسی استاندار مازندران در این جشنواره عنوان کرد با همکاری آموزش و پرورش استان زمینه چاپ و توزیع جزوه‌های آموزشی و بهداشتی در مدارس استان فراهم شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول