اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

حضور وزیر بهداشت در جشنواره ملی رسانه و سلامت

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین جشنواره ملی هنر، رسانه و سلامت خبر داد.

حضور وزیر بهداشت در جشنواره ملی رسانه و سلامت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حسین آزاده اظهار داشت: مرضیه وحید دستجردی در مراسم اختتامیه این جشنواره که روز شنبه 21 دی ماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره روز پنجشنبه 19 آبان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود، بیان داشت: این جشنواره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان کشور برگزار می‌شود.
آزاده با اعلام اینکه در کنار برپایی جشنواره، نمایشگاه آثار حضور سلامت به مدت سه روز دایر است، خاطرنشان کرد: فراخوان برگزاری جشنواره هنر، رسانه و سلامت از چهار ماه قبل اطلاع‌رسانی شد و هشت محور درباره سلامت در دستور کار جشنواره قرار گرفت.
این مسئول با اشاره به اینکه راهکاری برای داشتن تغذیه درست، ضرورت انجام فعالیت‌های بدنی، ارائه راهکارهای درست و علمی برای مبارزه با دخانیات و اعتیاد، بهداشت روان، داشتن سلامت معنوی، چگونگی برخورد با سوانح و حوادث و ایدز جزء محورهای اصلی جشنواره است، یادآور شد: این نمایشگاه در 18 غرفه اصلی که سه غرفه آن مربوط به دانشگاه همجوار دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، دایر می‌شود.
آزاده از حضور فعال و محوری دانشگاه علوم پزشکی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: شش غرفه این نمایشگاه مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که در محورهای تغذیه، غذای سالم و محصولات تغذیه‌ای و به صورت پکیج‌های آموزشی به صورت سی دی دی وی دی و غرفه سلامت سنجی در اختیار عامه مردم قرار می‌گیرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هدف از برگزاری جشنواره هنر، رسانه و سلامت را پیشگیری از بیماری‌ها عنوان و افزود: این جشنواره با هدف کاهش بیماری‌ها پرداختن به موضوع اقتصادی و معنوی سلامت برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه 20 عنوان پوستر، کتاب و تولیدات آموزشی برای این جشنواره تدوین شده است، ادامه داد: تجربیات 20 ساله حوزه سلامت و رسانه در این نمایشگاه و جشنواره مورد بررسی و در معرض دید عامه مردم قرار می‌گیرد.
آزاده به تولید 30 عنوان تراکت و 10 مورد تولیدات دیجیتال در این جشنواره و نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تاکنون ثبت نام از 700 اثر انجام شد و بیش از یک‌ هزار اثر در دبیرخانه دریافت شد.
این مسئول در تشریح علل انتخاب دانشگاه مازندران برای میزبانی برای برگزاری جشنواره رسانه سلامت و دیجیتال اذعان داشت: عملکرد مناسب دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جشنواره‌های قبلی علل انتخاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای میزبانی این جشنواره بود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول