اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به دنبال موفقیت‌‌های پی در پی فوتبالی؛

کهگیلویه و بویراحمد با فوتبال به ایران معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قدرت فوتبال در شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای یک منطقه گفت: به دنبال موفقیت‌ تیم‌های فوتبال در سطح کشور، کهگیلویه و بویراحمد با فوتبال به ایران معرفی می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد با فوتبال به ایران معرفی می‌شود
پرویز موسوی در حاشیه نشست هم‌اندیشی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان تربیت‌بدنی این استان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برخی موضوعات کنونی فوتبال در این دیار اظهار داشت: پرداختن به ورزش و برنامه‌ریزی در این زمینه ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین کار فرهنگی است که بیشترین و تاثیرگذارترین خروجی را دارد.
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: ورزش به‌ویژه فوتبال طرفداران پر‌شماری در میان جوانان دارد که به راحتی می‌توان از این ظرفیت بزرگ در راستای جذب جوانان در کارهای مفید و اسلامی استفاده کرد.
وی ورزش را عامل اتحاد و همبستگی میان مردم و همچنین ارتباط آنها با مسئولان خواند و گفت: به کمک ورزش می‌توان خود را دیگران شناخت و با فرهنگ و عقاید دیگران آشنا شد.
موسوی ابراز داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختن به ورزش به‌ویژه فوتبال و تشکیل تیم فوتبال شهرداری یاسوج سهم اصلی را در معرفی این استان به کشور داشته که لازم است مسئولان حمایت لازم را از این تیم به‌ عمل آورند.
وی ادامه داد: در سایر استان‌ها که دارای صنعت قوی هستند، ‌تیم‌های فوتبال هزینه‌های قابل توجهی انجام می‌دهند که هزینه‌های تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مقایسه با آنها بسیار ناچیز است.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استعدادهای فراوان فوتبالی در این استان تصریح کرد: اگر مسئولان فدراسیون فوتبال کشور و دیگر مسئولان این استان حمایت مالی لازم را از این باشگاه داشته باشند، تیم شهرداری یاسوج به یکی از تیم‌های صادرکننده فوتبالیست در کشور و تغذیه کننده سایر تیم‌ها تبدیل خواهد شد که از این رهگذر موجبات توسعه و پیشرفت این استان فراهم خواهد شد.
این مسئول عالی امور فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقتی امتیاز تیم شهرداری یاسوج با همت و جسارت شهردار سابق این شهر در لیگ دسته دوم خریداری شد، خیلی‌ها این اقدام را ناشیانه خواندند و گفتند این استان توان تیم‌داری و توان فنی را ندارد، خاطرنشان کرد: ولی همگان شاهد بودند که این تیم در اوج نداری به موفقیت‌های بزرگی در عرصه فوتبال کشور رسید و فعل خواستن و توانستن را به خوبی صرف کرد.
موسوی شکست تیم لیگ برتری ذوب‌آهن و تراکتورسازی را نمونه‌ای از این موفقیت‌ها خواند و یادآور شد: تیم شهرداری یاسوج تا آخرین لحظات مدعی اصلی صعود به لیگ برتر بود که با کمی بدشانسی از این توفیق باز ماند.
وی، با قدردانی از شهرداری یاسوج برای حمایت از فوتبال این استان و پذیرفتن مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تاکید کرد: برای موفقیت در عرصه فوتبال به اسپانسرهای مالی و ورود ادارات دولتی در پشتیبانی از تیم‌های فوتبال نیاز مبرم داریم.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تعامل شهردار فعلی یاسوج با هیئت فوتبال را بسیار خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: شهردار جدید نیز به مانند شهردار سابق به اهمیت مقوله ورزش و فوتبال در این استان واقف بوده و تلاش‌های زیادی در زمینه پیشبرد امور تیم شهرداری یاسوج و بهره‌گیری از ظرفیت فوتبال در امورات مختلف صورت می‌دهد.
انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول