اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان و جوانان آبفای یزد خبر داد:

درگذشت فوتبالیست یزدی در زمین بازی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان و جوانان آبفای یزد از درگذشت یکی از بازیکنان این تیم در حین بازی و در زمین چمن شهید پاکنژاد خبر داد.

درگذشت فوتبالیست یزدی در زمین بازی
قاسم خیامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: بازی تیم فوتبال نوجوانان آبفا و فولاد آلیاژی در روز عید قربان در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار شد و در دقیقه 17 بازی بر اثر حادثه‌ای هافبک راست تیم آبفا جان خود را از دست داد.
وی افزود: امیر توکلی بساوی بازیکن 15 ساله تیم آبفا که بازی آخر خود را با حضور پدرش در و تشویق‌های بی‌پایان وی در ورزشگاه شهید پاکنژاد آغاز کرد، در ثانیه 20 بازی آخرین گل زندگی خود را به ثمر رساند و مورد تشویق تماشاچیان قرار گرفت.
خیامی ادامه داد: در ادامه بازی و در دقیقه 17، در محوطه جریمه تیم فولاد آلیاژی، توپ با شوت بازیکن این تیم به قفسه سینه امیر توکلی برخورد کرد و پس از چند دقیقه جانش را از دست داد.
وی با بیان اینکه تیم پزشکی حاضر در زمین تمام تلاش خود را با انجام کمک‌های اولیه به کار گرفت، خاطرنشان کرد: این نوجوان ورزشکار در اوج ناباوری در مقابل چشمان بهت‌زده هم تیمی‌ها و بی‌قراری‌های پدرش جان داد.
خیامی با بیان اینکه پزشک اورژانس بیمارستان فرخی، علت مرگ را پارگی یکی از رگ‌های قلب اعلام کرد، ادامه داد: این اتفاق در فوتبال جهان هم بی‌سابقه بوده است.
وی با ابراز تأثر شدید از درگذشت امیر توکلی عنوان کرد: این نوجوان ورزشکار، جوانی با اخلاق و سرعتی بود و سه سال بود که با تیم آبفای یزد همکاری می‌کرد و آینده درخشانی در پیش رو داشت.
خیامی یادآور شد: پدر امیر توکلی از مشوقان اصلی او بود و تقریبا در همه بازی‌ها جزو تماشاگران و مشوقان تیم پسرش بود و برنامه‌ریزی‌های بسیاری برای انتقال او به تیم سپاهان انجام داده بود.
خیامی با بیان اینکه این ورزشکار در سبزدشت بافق به خاک سپرده شد، افزود: یاد و نام او همواره همراه تیم فوتبال آبفای یزد خواهد بود و تلاش می‌کنیم با بازی‌های خوب، روح این بازیکن ساعی را شاد کنیم.
وی با بیان اینکه ما خود را خانواده امیر توکلی می‌دانیم و ما نیز داغدار این حادثه هستیم، اضافه کرد: از مسئولان هیئت فوتبال شهرستان یزد به خاطر همراهی و همدلی در این حادثه تقدیر می‌کنیم و امیدواریم این هئیت تیم آبفای یزد را حمایت کند تا بازیکنان این تیم که اکنون روحیه‌ای نامساعد دارند، دوباره بتوانند به بازی‌های خود ادامه دهند.
این بازی که از سری رقابت‌های لیگ برتر شهرستان یزد بود، پس از حادثه متوقف شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول