اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان:

فوتبال ایران توانایی صعود به جام جهانی را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ملی فوتبال ایران با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، می‌تواند به جام جهانی راه پیدا کند.

فوتبال ایران توانایی صعود به جام جهانی را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زلاتکو کرانچار صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار تیم ملی ایران با بحرین در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: تیم ایران شرایط خوبی دارد و در مرحله گروهی صدرنشین می‌شود، در مرحله بعد نیز تیم ایران با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، می‌تواند به جام جهانی صعود کند.
وی با بیان اینکه تیم سپاهان تاکنون دو بار قهرمانی لیگ ایران شده و انتظارات از این تیم بالا است و به خوبی از این مسئله آگاهی داریم، افزود: تیم سپاهان بازیکنان باکیفیتی را در اختیار دارد و می‌تواند به عنوان یک تیم مدعی مطرح شود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به موقعیت فعلی تیم سپاهان در جدول رده‌بندی بیان داشت: تیم سپاهان در حال حاضر با تیم استقلال صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارد و فشار زیادی روی تیم وجود دارد تا اختلاف امتیاز موجود از بین برود.
وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم با بازیکنان فعلی بهترین کیفیت را نمایش بدهیم، افزود: برای قهرمانی نیاز به شانس نیز وجود دارد، ضمن اینکه فوتبال تهاجمی در دستور کار تیم ما قرار دارد.
کرانچار با بیان اینکه اگر هواداران قهرمانی می‌خواهند از این تیم حمایت کنند، تصریح کرد: بازی با ملوان را که تیم سپاهان بازی باخته را به برتری رسید را تماشا کردم و متوجه کیفیت فنی بازیکنان سپاهان شدم، با توجه به این مسئله سعی می‌کنم کیفیت فنی بازیکنان را بالا برده تا تیم در آینده موفق شود.
وی با اشاره به جدایی کریم قنبری تاکید کرد: مشکلی برای ادامه همکاری با دستیاران بوناچیچ نداشتم اما وی تمایلی به همکاری نداشت و از تیم جدا شد.
کرانچار به دیدار هفته آینده سپاهان برابر تیم پرسپولیس تهران نیز اشاره کرد و افزود: زمانی که در پرسپولیس بودم با این تیم خوب نتیجه گرفتم اما در حال حاضر سرمربی سپاهان هستم و تلاشم را برای ارتقای این تیم به کار می‌بندم، امیدوارم در نخستین دیداری که هدایت سپاهان را بر عهده دارم، سربلند از زمین بازی بیرون بیاییم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول