اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت؛

کاهش 42 درصدی آمار تلفات جاده‌‌ای در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی از کاهش 42.2 درصدی تلفات جاده‌ای در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

کاهش 42 درصدی آمار تلفات جاده‌‌ای در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی حسینی صبح امروز در کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح استان اظهار داشت: یکی از اهداف تشکیل کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان بحث همدلی و همسوسازی دستگاه‌های عضو کمیته مذکور است.
وی خواستار مساعدت هرچه بیشتر کلیه اعضا شد و گفت: امید است با مشارکت هرچه بیشتر اعضا شاهد کاهش هرچه بیشتر تلفات جاده‌ای در آینده باشیم.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال جاری آمار تلفات جاده‌‌ای 42.2 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد این مهم را نتیجه تلاش همه جانبه و تعامل بین دستگاه‌های عضو کمیته ایمنی دانست.
حسینی با توجه به اینکه در این استان مدیران دلسوز و خستگی‌ناپذیر که دارای ظرفیت پذیرش نقد و انتقاد را دارند آن را یکی از نقاط مثبت این استان بیان کرد.
وی از تلاش شبانه‌روزی کلیه دستگاه‌های عضو کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان در اجرای طرح تابستانی تقدیر و تشکر کرد و بر تعامل و همکاری دستگاه‌های عضو کمیته مذکور تاکید کرد.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی با اشاره به لزوم گسترش استفاده از سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در محورهای استان در راستای مدیریت بر ترافیک جاده‌ای گفت: در حال حاضر تنها دو دوربین در محورهای استان نصب شده است.
حسینی افزود: در حال حاضر 23 تیم سیار پلیس راه، چهار پاسگاه فعال، چهار تیم ثابت، 31 پایگاه ثابت امدادرسانی اورژانس و 12 پایگاه امدادرسان ثابت هلال‌احمر در سطح جاده‌های خراسان جنوبی فعال است.
وی یادآور شد: اقدامات صورت گرفته از سوی هر یک از این ارگان‌ها در سطح جاده در کاهش آمار تصادفات جاده‌ای استان تاثیر داشته است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی به گوشه‌ای از اقدامات صورت گرفته برای ایمن‌سازی محورهای حادثه آفرین در سطح محورهای استان اشاره کرد و افزود: توسعه و بهسازی شبکه راه‌ها و اصلاح نقاط پرحادثه از جمله این اقدامات بوده است.
از مهم‌ترین مصوبات جلسه مد نظر قرار دادن و انجام اقدامات زود بازده در نقاطی که حادثه‌آفرین بوده و حضور به موقع دستگاه‌های امدادرسان در صحنه تصادفات در حداقل زمان ممکن بود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول