اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

تساوی شهرداری اراک در مقابل سایپا قائم‌شهر

خبرگزاری فارس: از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال سایپا قائم‌شهر توانست با کسب نتیجه مساوی یک بر یک تیم قدرتمند شهرداری اراک را در خانه متوقف کند.

تساوی شهرداری اراک در مقابل سایپا قائم‌شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بعد از ظهر امروز در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم سایپا قائم‌شهر در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک میهمان شهرداری اراک بود که توانست با نتیجه مساوی یک بر یک با کسب یک امتیاز به خانه خود برگردد.
در نیمه نخست بازی تیم شهرداری اراک برای کسب 3 امتیاز بازی و تیم سایپا قائم‌شهر برای جبران باخت‌ها و مساوی‌های خود مجبور به ارایه یک بازی فیزیکی و قدرتی بودند.
تیم سایپا قائم‌شهر در نیمه نخست و با یک بازی تدافعی نشان داد که کسب یک امتیاز بازی برای آنها از ارزش بالایی برخوردار است و حملات پی در پی شهرداری اراک هم بیانگر میل و اشتیاق این تیم برای کسب همه 3 امتیاز بازی بود.
تیم فوتبال شهرداری اراک در نیمه نخست با وجود حملات گسترده بر روی دروازه حریف نتوانست به گل برسد و نیمه اول بازی را هر دو تیم با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رساندند و برای شنیدن حرف‌های مربیان خود به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بازی اشتیاق تیم فوتبال شهرداری اراک برای کسب 3 امتیاز بازی حملات این تیم را نسبت به نیمه اول بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه 72 بازی شهرداری اراک توانست توسط صابر میرقربانی دروازه حریف را باز کند و مزد زحمات خود را بگیرد.    
 این بازی با همین روند تا دقیق 90 ادامه داشت تا اینکه داور مسابقه در یک اقدام باورنکردنی 7 دقیقه وقت اضافه برای این بازی در نظر گرفت و بازیکنان شهرداری اراک را دچار بهت و تعجب کرد.
تیم سایپا قائم‌شهر هم، از این موقعیتی که داور برای آنها ایجاد کرد و با استفاده از فضای موجود که در تیم شهرداری اراک به وجود آمده بود در دقیقه 96 توسط حامد سلیمانی گل مساوی را وارد دروازه شهرداری اراک کرد و بازی با همین نتیجه یک بر یک به پایان رسید و امتیازات به طور مساوی بین دو تیم تقسیم شد.
مسعود حق‌جو، لفته حمیدی و حامد بصری به ترتیب در دقایق 22، 45 و 85 از تیم شهرداری اراک کارت زرد دریافت کردند و سینا دست‌نشان در دقیقه 85 از زمین بازی اخراج شد.
از تیم قائم‌شهر نیز امیر حسین یوسفی و سعید بیگی به ترتیب در دقایق 14 و 48 کارت زرد دریافت کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول