اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه شهرری:

امروز آمریکا از درون پوسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به تهدیدات استکبار جهانی علیه ایران گفت: آمریکا بداند که روز نخست جنگ علیه انقلاب اسلامی ایران روز نابودی اسرائیل است.

امروز آمریکا از درون پوسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی سکرات موت را مورد اشاره قرار داد و گفت: به حالت جان دادن انسان در هنگام از دنیا رفتن را سکرات موت می‌گویند و بعضی از افراد در هنگام مرگ سخت جان می‌دهند و بعضی اشخاص هنگام رفتن از این دنیا به راحتی جان می‌دهند.
امام جمعه شهرری با اشاره به روایتی از پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) عنوان کرد: پیامبر مکرم اسلام فرمودند «انسان‌های مومن و معتقد آسان جان می‌دهند و افرادی که ظلم می‌کنند سکرات موت آنها سخت است و سخت جان می‌دهند.
وی در ادامه ضمن تبریک روز ولادت امام هادی (ع)‌ و عید غدیر خاطرنشان کرد: عید غدیر، روز بیعت با ولایت و روز عهد اخوت و برادری است و این عید بزرگ اسلامی روز بسیار مهمی است و مسلمان باید این روز را جشن بگیرند و همچنین ‌به فقرا و محرومان کمک کنند. 
شاهچراغی با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب بارها علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه کرده و اکنون نیز می‌خواهد با دروغ پردازی‌های مختلف از قبیل ترور سفیر عربستان و تحت فشار قرار دادن برنامه هسته‌ای کشورمان، خودنمایی کند.
امام جمعه شهرری در ادامه با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که آمریکا از درون تهی شده و این حرکت های برای فرار از مشکلات اقتصادی است، عنوان کرد: هر حرکت احمقانه و تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان بخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی نابودی منافع استکبار جهانی را در منطقه و دیگر نقاط جهان به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه ملت ایران طی 32 سال گذشته نشان داده از هیچ‌گونه تهدید دشمنان باکی ندارد، گفت: ملتی که فرهنگ جهاد و شهادت با خون آن آمیخته شده است ملتی نیست که از این تهدیدها هراسی داشته باشد.
شاهچراغی تاکید کرد: آمریکا می‌داند که کمترین تعرضی به ایران صورت بگیرد، روز آغاز جنگ روز نابودی اسرائیل است.
وی در ادامه بیان داشت: آمریکایی‌ها باید بدانند و می‌دانند که اگر تعرضی به ملت ایران صورت گیرد تمام منافع آمریکا در منطقه به خطر می‌افتد.
شاهچراغی با بیان اینکه آمریکا در منطقه منافعی دارد، خاطرنشان کرد: آمریکا بداند که در افتادن با ایران به معنای از بین رفتن تمام منافع آن در منطقه خواهد بود.
امام جمعه شهرری خطاب به مردم عنوان کرد: مردم بدانید این حربه جنگ روانی است، چرا که آمریکا در روز اقتدار خود جرات رویارویی با ایران را نداشت و امروز که آمریکا از درون پوسیده است دیگر نمی‌تواند علیه کشور ایران کاری انجام دهد. آمریکا رو به اضمحلال است و نمی‌تواند علیه کشور ایران اقدامی انجام دهد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول