اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خبر داد:

اعمال تخفیف پلکانی حق بیمه سهم کارفرمایان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از اعمال تخفیف پلکانی حق بیمه سهم کارفرمایان خبر داد.

اعمال تخفیف پلکانی حق بیمه سهم کارفرمایان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسن رحمانی با اشاره به اجرای تخفیف پلکانی حق بیمه سهم کارفرمایان اظهار کرد: به منظور حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید و در راستای کمک به کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی و تشویق در زمینه سرمایه‌گذاری و جذب نیروی کار جدید و همچنین کمک به افزایش میزان اشتغال در کشور و رفع معضل بیکاری بر اساس برنامه پنجم توسعه از ابتدای سال جاری قابل اجرا است.
وی افزود: بر اساس این دستورالعمل در صورتی که کارفرمایان با حفظ اشتغال قبلی اقدام به جذب نیرو کار جدید کنند مشمول تخفیف ویژه بیمه سهم کارفرما خواهند شد.
رحمانی به شرایط استفاده از این تخفیف اشاره کرد و افزود: در خصوص کارفرمایان کارگاه‌های دایر که در سال گذشته لیست بیمه خود را به صندوق تامین اجتماعی ارسال می‌کردند بالاترین لیست ارسالی در سال گذشته مبنا در نظر گرفته شده و در خصوص کارگاه‌های جدید بالاترین لیست ارسالی سه ماه اخیر و یا بازرسی انجام شده توسط بازرسین سازمان تامین اجتماعی مبنای استفاده است.
مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم عنوان کرد: اعمال تخفیف پلکانی حق بیمه سهم کارفرمایان شامل کارگاه‌هایی است که نیروی کار جدید را از طریق موسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی استان جذب کنند، به شرط اینکه واحد تازه تاسیس بوده و یا در سال قبل از آن کاهش نیروی کار نداشته باشد.
وی در ادامه اضافه کرد: کارفرمایان برای برخورداری از تخفیفات یادشده می‌توانند در خواست جذب نیروی کار جدید خود را از طریق انجمن صنفی کاریابی‌های استان واقع در میدان مطهری طبقه بالای بانک رفاه به این اداره کل ارسال کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول