اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از سوی کانون پرورش فکری زنجان صورت گرفت؛

اعلام برترین‌های پانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه یک کشور

خبرگزاری فارس: برترین‌های پانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه یک کشور در زنجان اعلام شد.

اعلام برترین‌های پانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه یک کشور
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: پانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه یک کشور با حضور هنرمندان این رشته در زنجان برگزار شد، که برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری که بهمن ماه سال جاری در آذربایجان غربی برگزار می‌شود، راه یافتند.
محمود مروج ادامه داد: هیئت داوران این جشنواره از لیلا ابراهیمی به خاطر خلاقیت، نوآوری و استفاده از ابزار در قصه‌گویی از استان قزوین تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه در این جشنواره از سید فاطمه رضایی به عنوان مسن‌ترین قصه‌گوی این جشنواره تقدیر شد، افزود: از مژگان هنرمند، نیز به عنوان کوچکترین قصه‌گو مورد تقدیر شد.
وی یادآور شد: در بخش آزاد نیز محسن وظیفه از استان اردبیل با قصه قلک دوستی جایزه این بخش را از آن خود کرد.
مروج تصریح کرد: هئیت داوران این جشنواره در بخش آزاد جایزه دوم این بخش را به عزیزه ریحانی منفرد از استان زنجان اهدا کرد.
وی با اشاره به اینکه عزیزه ریحانی منفرد با قصه حضرت هاجر در این جشنواره شرکت کرده بود، یادآور شد: هنرمندان زنجانی در این دوره از جشنواره خوش درخشیدند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تصریح کرد: در بخش مربیان فرهنگی نیز سولماز صادق‌زاده از استان اردبیل با قصه "مهر آب" جایزه این بخش را دریافت کرد.
وی گفت: در همین بخش نیکی قبادی از استان گیلان نیز با "قصه نان و آب" به رتبه دوم دست یافت همچنانکه مهدی مردانی از استان قزوین با قصه خمپاره به رتبه سوم دست یافت.
مروج خاطرنشان کرد: هیئت داوران این جشنواره پس از اتمام داوری‌های همه مناطق راه یافتگان به مرحله کشوری را که در بهمن ماه سال جاری در آذربایجان غربی برگزار می‌شود، اعلام می‌کند.
انتهای پیام/
غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول